Pregled bibliografske jedinice broj: 766779
Poslovica u nastavi materinskoga jezika i povijesti
Poslovica u nastavi materinskoga jezika i povijesti // Parémie národů slovanských VII / doc.PhDr. Eva Mrhačova, CSc ; PhDr. Jiri Muryc, Ph.D ; PhDr. Urszula Kolberova, Ph.D. (ur.).
Ostrava: Ostravská univerzita, Filozofická fakulta, 2014. str. 349-357 (pozvano predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 766779 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Poslovica u nastavi materinskoga jezika i povijesti
(Proverbs in the Native Language and History Classes)
Autori
Visinko, Karol ; Ćutić Gorup, Maja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Parémie národů slovanských VII
/ Doc.PhDr. Eva Mrhačova, CSc ; PhDr. Jiri Muryc, Ph.D ; PhDr. Urszula Kolberova, Ph.D. - Ostrava : Ostravská univerzita, Filozofická fakulta, 2014, 349-357
ISBN
978-80-7464-704-8
Skup
Parémie národů slovanských VII - Parémie včera a dnes
Mjesto i datum
Ostrava, Češka Republika, 17.09.2014. - 18.09.2014
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
Božica Sedlić ; Karol Visinko ; poslovice ; nastava hrvatskoga jezika ; nastava povijesti ; korelacija ; interdisciplinarnost
(Božica Sedlić ; Karol Visinko ; proverb ; teaching Croatian as native language ; language express of students ; teaching literature ; teaching media culture ; teaching history ; interpretation ; correlation ; interdisciplinarity ; communicative competence ; social competence ; competence of cultural awareness and expression)
Sažetak
U književnom i jezičnom odgoju i obrazovanju uz ostale oblike usmene književnosti zapaženo mjesto zauzima poslovica. Uz to što se poučava njezinoj povijesti i teoriji, svojim kulturološkim, društvenim i izražajnim vrijednostima poslovica može pridonijeti mnogim sadržajima s gledišta funkcionalne, komunikacijske i odgojne zadaće kojima se bogati učenikovo spoznavanje svijeta i života. Autorice to prikazuju u okviru dvaju školskih predmeta: hrvatskoga jezika kao materinskoga i povijesti. U prikazanim su primjerima razvidna gledišta relevantnih dokumenata Vijeća Europe koja se odnose na osobito naglašenih osam ključnih kompetencija.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija, Povijest