Pregled bibliografske jedinice broj: 766396
SOCIOLINGVISTIČKA ANALIZA PRILAGODBE AUTOMOBILSKIH REKLAMA JUŽNOSLAVENSKOM TRŽIŠTU
SOCIOLINGVISTIČKA ANALIZA PRILAGODBE AUTOMOBILSKIH REKLAMA JUŽNOSLAVENSKOM TRŽIŠTU // na 9. medzinárodna vedecka konferencia o komunikácii SYNCHRÓNNE A DIACHRÓNNE KONTEXTY JAZYKOVEJ KOMUNIKÁCIE
Banská Bystrica, Slovačka, 2015. str. - (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 766396 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
SOCIOLINGVISTIČKA ANALIZA PRILAGODBE AUTOMOBILSKIH REKLAMA JUŽNOSLAVENSKOM TRŽIŠTU
(SOCIOLINGUSTIC ANALYSIS OF ADJUSTMENTS AUTOMOTIVE ADVERTISING AT SOUTH SLAVICS MARKET)
Autori
Vlastelić, Anastazija ; Galunić, Ivana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Skup
Na 9. medzinárodna vedecka konferencia o komunikácii SYNCHRÓNNE A DIACHRÓNNE KONTEXTY JAZYKOVEJ KOMUNIKÁCIE
Mjesto i datum
Banská Bystrica, Slovačka, 17.09.2015. - 18.09.2015
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
jezik reklama ; sociolingvistika ; automobilska industrija ; južnoslavenski jezici
(language of advertizing ; car industry ; South Slavics languages)
Sažetak
Uvjerenje da roba daje značenje pojedincima i njihovim ulogama u društvu ideologija je nastala proizvodnim i potrošačkim procvatom 20-ih godina prošloga stoljeća i od tada ima neprikosnoveni primat na globalnoj razin. Sredstva kojima se koriste tvorci reklama da bi utjecali na (pod)svijest potrošača daleko su od slučajnih i naivnih, a svi imaju isti cilj: stvaranje (mijenjanje, promjena) vrijednosti, želja i stavova. Kako ti parametri nisu za sve društvene skupine isti, važno je poznavati referentni okvir ciljne skupine, odnosno materijal iz kojega se oblikuje njezin svjetonazor.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
Napomena
Rad je rezultat istraživanja na znanstvenom projektu Hrvatska pisana baština od 17. do 19. stoljeća (br. 13.04.1.2.03), koji financira Sveučilište u Rijeci.
POVEZANOST RADA