Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 766396

SOCIOLINGVISTIČKA ANALIZA PRILAGODBE AUTOMOBILSKIH REKLAMA JUŽNOSLAVENSKOM TRŽIŠTU


Vlastelić, Anastazija; Galunić, Ivana
SOCIOLINGVISTIČKA ANALIZA PRILAGODBE AUTOMOBILSKIH REKLAMA JUŽNOSLAVENSKOM TRŽIŠTU // na 9. medzinárodna vedecka konferencia o komunikácii SYNCHRÓNNE A DIACHRÓNNE KONTEXTY JAZYKOVEJ KOMUNIKÁCIE
Banská Bystrica, Slovačka, 2015. str. - (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 766396 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
SOCIOLINGVISTIČKA ANALIZA PRILAGODBE AUTOMOBILSKIH REKLAMA JUŽNOSLAVENSKOM TRŽIŠTU
(SOCIOLINGUSTIC ANALYSIS OF ADJUSTMENTS AUTOMOTIVE ADVERTISING AT SOUTH SLAVICS MARKET)

Autori
Vlastelić, Anastazija ; Galunić, Ivana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Skup
Na 9. medzinárodna vedecka konferencia o komunikácii SYNCHRÓNNE A DIACHRÓNNE KONTEXTY JAZYKOVEJ KOMUNIKÁCIE

Mjesto i datum
Banská Bystrica, Slovačka, 17.09.2015. - 18.09.2015

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
jezik reklama ; sociolingvistika ; automobilska industrija ; južnoslavenski jezici
(language of advertizing ; car industry ; South Slavics languages)

Sažetak
Uvjerenje da roba daje značenje pojedincima i njihovim ulogama u društvu ideologija je nastala proizvodnim i potrošačkim procvatom 20-ih godina prošloga stoljeća i od tada ima neprikosnoveni primat na globalnoj razin. Sredstva kojima se koriste tvorci reklama da bi utjecali na (pod)svijest potrošača daleko su od slučajnih i naivnih, a svi imaju isti cilj: stvaranje (mijenjanje, promjena) vrijednosti, želja i stavova. Kako ti parametri nisu za sve društvene skupine isti, važno je poznavati referentni okvir ciljne skupine, odnosno materijal iz kojega se oblikuje njezin svjetonazor.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija

Napomena
Rad je rezultat istraživanja na znanstvenom projektu Hrvatska pisana baština od 17. do 19. stoljeća (br. 13.04.1.2.03), koji financira Sveučilište u Rijeci.



POVEZANOST RADA


Projekti:
13.04.1.2.03

Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Anastazija Vlastelić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Vlastelić, Anastazija; Galunić, Ivana
SOCIOLINGVISTIČKA ANALIZA PRILAGODBE AUTOMOBILSKIH REKLAMA JUŽNOSLAVENSKOM TRŽIŠTU // na 9. medzinárodna vedecka konferencia o komunikácii SYNCHRÓNNE A DIACHRÓNNE KONTEXTY JAZYKOVEJ KOMUNIKÁCIE
Banská Bystrica, Slovačka, 2015. str. - (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
Vlastelić, A. & Galunić, I. (2015) SOCIOLINGVISTIČKA ANALIZA PRILAGODBE AUTOMOBILSKIH REKLAMA JUŽNOSLAVENSKOM TRŽIŠTU. U: na 9. medzinárodna vedecka konferencia o komunikácii SYNCHRÓNNE A DIACHRÓNNE KONTEXTY JAZYKOVEJ KOMUNIKÁCIE.
@article{article, author = {Vlasteli\'{c}, Anastazija and Galuni\'{c}, Ivana}, year = {2015}, pages = {---}, keywords = {jezik reklama, sociolingvistika, automobilska industrija, ju\v{z}noslavenski jezici}, title = {SOCIOLINGVISTI\v{C}KA ANALIZA PRILAGODBE AUTOMOBILSKIH REKLAMA JU\v{Z}NOSLAVENSKOM TR\v{Z}I\v{S}TU}, keyword = {jezik reklama, sociolingvistika, automobilska industrija, ju\v{z}noslavenski jezici}, publisherplace = {Bansk\'{a} Bystrica, Slova\v{c}ka} }
@article{article, author = {Vlasteli\'{c}, Anastazija and Galuni\'{c}, Ivana}, year = {2015}, pages = {---}, keywords = {language of advertizing, car industry, South Slavics languages}, title = {SOCIOLINGUSTIC ANALYSIS OF ADJUSTMENTS AUTOMOTIVE ADVERTISING AT SOUTH SLAVICS MARKET}, keyword = {language of advertizing, car industry, South Slavics languages}, publisherplace = {Bansk\'{a} Bystrica, Slova\v{c}ka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font