Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 766340

Načela kognitivnog pristupa u oblikovanju multimedijskih obrazovnih e-sadržaja


Širanović, Željko; Rajković, Ivan; Širanović, Željka
Načela kognitivnog pristupa u oblikovanju multimedijskih obrazovnih e-sadržaja // Tiskarstvo & Design 2014. / dr.sc. Jana Žiljak Vujić (ur.).
Zagreb: FotoSoft (FS), 2014. str. 124-129 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 766340 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Načela kognitivnog pristupa u oblikovanju multimedijskih obrazovnih e-sadržaja
(Principles of cognitive approach designing of multimedia educational e-content)

Autori
Širanović, Željko ; Rajković, Ivan ; Širanović, Željka

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Tiskarstvo & Design 2014. / Dr.sc. Jana Žiljak Vujić - Zagreb : FotoSoft (FS), 2014, 124-129

ISBN
978-953-7064-23-5

Skup
Međunarodni Znanstveni skup Tiskarstvo i dizajn

Mjesto i datum
Tuheljske Toplice, Hrvatska, 14.02.2014. - 15.02.2014

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
e-sadržaj ; e-učenje ; oblikovanje ; načela ; kognitivno opterećenje ; multimedija
(e-content ; e-learning ; design ; principles ; cognitive load ; multimedia)

Sažetak
Dobro oblikovan multimedijski obrazovani e-sadržaj omogućuje bolje razumijevanje i pamćenje obrazovne građe. Priprema i izrada kvalitetnih multimedijskih sadržaja namijenjenih e-učenju obično zahtijeva multidisciplinarni tim stručnjaka iz različitih područja. Stručnjaci koji sudjeluju u njegovoj izradi trebali bi poznavati i primjenjivati osnovna načela kognitivne teorije učenja s posebnim osvrtom na kognitivno opterećenje, kako bi izradili efikasan i kvalitetan multimedijski obrazovni e-sadržaj. U radu želimo objasniti što je kognitivno opterećenje i kako ono djeluje na recipijenta, te navesti temeljna načela oblikovanja multimedijskih obrazovnih e-sadržaja. Ovim radom želi se istaknuti nužnost poznavanja ovih načela, kako bi njihova primjena uz odgovarajuće tehnike i alata omogućila kreiranje boljeg edukativnog multimedijskog e- sadržaja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Grafička tehnologija, Informacijske i komunikacijske znanosti, Pedagogija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Tehničko veleučilište u Zagrebu

Profili:

Avatar Url Ivan Rajković (autor)

Avatar Url Željko Širanović (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Širanović, Željko; Rajković, Ivan; Širanović, Željka
Načela kognitivnog pristupa u oblikovanju multimedijskih obrazovnih e-sadržaja // Tiskarstvo & Design 2014. / dr.sc. Jana Žiljak Vujić (ur.).
Zagreb: FotoSoft (FS), 2014. str. 124-129 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Širanović, Ž., Rajković, I. & Širanović, Ž. (2014) Načela kognitivnog pristupa u oblikovanju multimedijskih obrazovnih e-sadržaja. U: dr.sc. Jana Žiljak Vujić (ur.)Tiskarstvo & Design 2014..
@article{article, author = {\v{S}iranovi\'{c}, \v{Z}eljko and Rajkovi\'{c}, Ivan and \v{S}iranovi\'{c}, \v{Z}eljka}, year = {2014}, pages = {124-129}, keywords = {e-sadr\v{z}aj, e-u\v{c}enje, oblikovanje, na\v{c}ela, kognitivno optere\'{c}enje, multimedija}, isbn = {978-953-7064-23-5}, title = {Na\v{c}ela kognitivnog pristupa u oblikovanju multimedijskih obrazovnih e-sadr\v{z}aja}, keyword = {e-sadr\v{z}aj, e-u\v{c}enje, oblikovanje, na\v{c}ela, kognitivno optere\'{c}enje, multimedija}, publisher = {FotoSoft (FS)}, publisherplace = {Tuheljske Toplice, Hrvatska} }
@article{article, author = {\v{S}iranovi\'{c}, \v{Z}eljko and Rajkovi\'{c}, Ivan and \v{S}iranovi\'{c}, \v{Z}eljka}, year = {2014}, pages = {124-129}, keywords = {e-content, e-learning, design, principles, cognitive load, multimedia}, isbn = {978-953-7064-23-5}, title = {Principles of cognitive approach designing of multimedia educational e-content}, keyword = {e-content, e-learning, design, principles, cognitive load, multimedia}, publisher = {FotoSoft (FS)}, publisherplace = {Tuheljske Toplice, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font