Pregled bibliografske jedinice broj: 766340
Načela kognitivnog pristupa u oblikovanju multimedijskih obrazovnih e-sadržaja
Načela kognitivnog pristupa u oblikovanju multimedijskih obrazovnih e-sadržaja // Tiskarstvo & Design 2014. / dr.sc. Jana Žiljak Vujić (ur.).
Zagreb: FotoSoft (FS), 2014. str. 124-129 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 766340 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Načela kognitivnog pristupa u oblikovanju multimedijskih obrazovnih e-sadržaja
(Principles of cognitive approach designing of multimedia educational e-content)
Autori
Širanović, Željko ; Rajković, Ivan ; Širanović, Željka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Tiskarstvo & Design 2014.
/ Dr.sc. Jana Žiljak Vujić - Zagreb : FotoSoft (FS), 2014, 124-129
ISBN
978-953-7064-23-5
Skup
Međunarodni Znanstveni skup Tiskarstvo i dizajn
Mjesto i datum
Tuheljske Toplice, Hrvatska, 14.02.2014. - 15.02.2014
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
e-sadržaj ; e-učenje ; oblikovanje ; načela ; kognitivno opterećenje ; multimedija
(e-content ; e-learning ; design ; principles ; cognitive load ; multimedia)
Sažetak
Dobro oblikovan multimedijski obrazovani e-sadržaj omogućuje bolje razumijevanje i pamćenje obrazovne građe. Priprema i izrada kvalitetnih multimedijskih sadržaja namijenjenih e-učenju obično zahtijeva multidisciplinarni tim stručnjaka iz različitih područja. Stručnjaci koji sudjeluju u njegovoj izradi trebali bi poznavati i primjenjivati osnovna načela kognitivne teorije učenja s posebnim osvrtom na kognitivno opterećenje, kako bi izradili efikasan i kvalitetan multimedijski obrazovni e-sadržaj. U radu želimo objasniti što je kognitivno opterećenje i kako ono djeluje na recipijenta, te navesti temeljna načela oblikovanja multimedijskih obrazovnih e-sadržaja. Ovim radom želi se istaknuti nužnost poznavanja ovih načela, kako bi njihova primjena uz odgovarajuće tehnike i alata omogućila kreiranje boljeg edukativnog multimedijskog e- sadržaja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Grafička tehnologija, Informacijske i komunikacijske znanosti, Pedagogija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Tehničko veleučilište u Zagrebu