Pregled bibliografske jedinice broj: 766257
Informacijska tehnologija u obrazovanju i primjena edukativnog softvera
Informacijska tehnologija u obrazovanju i primjena edukativnog softvera, 2006., diplomski rad, Filozofski, Zagreb, Hrvatska
CROSBI ID: 766257 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Informacijska tehnologija u obrazovanju i primjena edukativnog softvera
(Information technology in education and implementation of educational software)
Autori
Sertić, Martina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Filozofski
Mjesto
Zagreb, Hrvatska
Datum
06.07
Godina
2006
Stranica
53
Mentor
Seljan, Sanja
Ključne riječi
Edukativni softver; informacijsko-komunikacijska tehnologija; e-učenje; nove tehnologije.
(Educational software; ICT; electronic learning; new technologies.)
Sažetak
Vidljivo je da brzi tehnološki razvoj zahtijeva ne samo uključenost u nastavne programe, nego i u cjeloživotno obrazovanje radi stjecanja novih znanja i vještina. Nove tehnologije poput informacijsko-komunikacijske pri tome bi trebale omogućiti dostup do informacija, podataka i znanja, primjenu različitih resursa, veću interaktivnost i samoevaluaciju. U takvome društvu, u kojem bi znanje i informacija postalo uvjet opstanka i razvoja u globalu mnogi bi trebali iskoristiti mogućnosti koje pruža tehnologija te poboljšati sadašnje stanje unutar gospodarstva, obrazovanja, znanosti, turizma. Time bi dobili mlade kadrove koji bi imali priliku obrazovati se uz pomoć suvremene tehnologije, proširiti vidike, osposobiti se za samostalni ali i istraživački rad, stvoriti osobu svjesnu vlastitog kulturnog identiteta, ali i tolerantnu i svjesnu potrebe za međunardnom suradnjom.Nove tehnologije trebale bi biti u funkciji ostvarivanja ljudskih potreba i zadovoljenja viših humanih ciljeva te omogućiti povezivanje, dodatno obrazovanje, pristup informacijama i znanju, te omogućiti stvaranje obrazovnih kadrova spremnih za nove izazove i rješavanje problema.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti