Pregled bibliografske jedinice broj: 766120
Upravljanje internom ekonomijom kapitala prometnih organizacija pomoću centara odgovornosti
Upravljanje internom ekonomijom kapitala prometnih organizacija pomoću centara odgovornosti // Pošta, 1 (2007), 4; 22-30 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 766120 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Upravljanje internom ekonomijom kapitala prometnih organizacija pomoću centara odgovornosti
(Managing the Intern Economy of Capital of Transport Organisations by means of Responsibility Centres)
Autori
Kadoić, Zlatko
Izvornik
Pošta (1846-0380) 1
(2007), 4;
22-30
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
centar; odgovornost; profitni; organizacija; interni; promet
(centre; responsibility; profit; organisation; intern; traffic)
Sažetak
Velike prometne organizacije Republike Hrvatske godinama su izložene zabrinjavajućoj ekonomskoj stagnaciji, bez ozbiljnijeg sudjelovanja u pripremama za provođenje mjera nove ekonomske politike, za razliku od većine onih koje su primjereno transformirane, usitnjene i dobro organizirane, potpuno komercijalizirane i privatizirane, suvremeno poduzetnički organizirane, tržišno pozicionirane te globalno eksponirane. Znatni resursi velikih prometnih organizacija još su na putu tranzicije bez strategije, ciljeva, misije i vizije – kojim putem i prema kojim ciljevima, metodama i sredstvima usmjeriti svoje kapacitete, kako organizirati resurse, kojim menadžerima povjeriti upravljanje, s kojim sindikatima zaključivati ugovore te kako pronaći eliksir dugovječnosti i preživjeti turbulencije aktualnog vremena. Može se očekivati da će tema, sadržaj i komentari ovog rada u okviru Hrvatske pošte, ali i šire stručne i znanstvene javnosti potaknuti rasprave, izazvati polemike, pobuditi kritike i pohvale, isprovocirati sustavne promjene, pokrenuti resurse, angažirati ljude i donijeti odluke u koje će oblike menadžment udružiti najbolje resurse za velike organizacijske promjene i, konačno, kako će menadžment proizvesti induktivnu energiju potrebnu za sinergiju očekivanih učinaka, kako će postaviti ekonomski model vrijedan budućega truda stručnjaka, znanstvenika i radnika te uspostaviti dugoročno zdrav gospodarski subjekt koji će se premoćno natjecati s agresivnom konkurencijom.
Izvorni jezik
Hrvatski, engleski
Znanstvena područja
Tehnologija prometa i transport, Temeljne tehničke znanosti, Ekonomija