Pregled bibliografske jedinice broj: 765978
Poštansko turističko tržište
Poštansko turističko tržište // Suvremeni promet : časopis za pitanja teorije i prakse prometa, 21 (2001), 1-2; 125-132 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 765978 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Poštansko turističko tržište
(Tourist Postal Market)
Autori
Kadoić, Zlatko
Izvornik
Suvremeni promet : časopis za pitanja teorije i prakse prometa (0351-1898) 21
(2001), 1-2;
125-132
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni
Ključne riječi
pošta; turizam; tržište
(post; tourism; market)
Sažetak
Konkurentnost poduzeća u današnjim uvjetima poslovanja jedno je od iznimno vrijednih obilježja poduzeća na tržištima. Budući da svako poduzeće nastoji biti bolje od drugih, ono treba sve svoje resurse usmjeriti tako da se čine operacijski djelotvorna i vrhunski produktivna kako bi tvrtka opstala na tržištu, pa će izgradnja i stalno podizanje konkurentnosti biti ključan zadatak menadžmenta Hrvatske pošte u ostvarivanju strategijskoga cilja - potpune komercijalizacije poduzeća, što je moguće postupno postići agresivnijim nastupom na postojećem tržištu i osnivanjem novih tržišta - poštanskog turističkog tržišta.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Tehnologija prometa i transport, Temeljne tehničke znanosti, Ekonomija
Napomena
Zbornik radova, Vol. 1, deveto međunarodno znanstveno stručno savjetovanje "Promet i turizam", pod pokroviteljstvom međunarodne znanstvene asocijacije International Federation of Communication Association, HZDP - Hrvatsko znanstveno društvo za promet, Opatija 26.-27. travnja 2001., str. 125-132.