Pregled bibliografske jedinice broj: 765967
Vrjednovanje programa spolnog odgoja s pedagoškog stajališta
Vrjednovanje programa spolnog odgoja s pedagoškog stajališta // Riječki teološki časopis, 2 (2014), 44; 293-320 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 765967 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Vrjednovanje programa spolnog odgoja s pedagoškog stajališta
(A pedagogical evaluation of the program of sex education)
Autori
Mrnjaus, Kornelija
Izvornik
Riječki teološki časopis (1330-0377) 2
(2014), 44;
293-320
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni
Ključne riječi
zdravstveni odgoj ; spolni odgoj ; spolni razvoj ; pedagoško stanovište ; standardi spolnog odgoja
(health education ; sex education ; sexual development ; pedagogical standpoint ; standards of sex education)
Sažetak
U radu se daje (pedagoški) osvrt na četvrti modul Zdravstvenog odgoja. Započinje se s definicajama ključnih pojmova, fazama spolnog razvoja djeteta te prikazom razvoja spolnog odgoja u Europi. Slijedi osvrt na bitne standarde spolnog odgoja uzimajući kao referentni model europske standarde spolnog odgoja. Predstavljene su i bitne odrednice kurikuluma spolnog odgoja u Hrvatskoj. U zaključnim promišljanjima daje se komparacija europskih standarda i hrvatskog kurikuluma spolnog odgoja te prijedlog elemenata koji bi trebali biti uzeti u obzir prilikom izrade i provedbe kurikuluma spolnog odgoja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
009-0000000-1429 - Pedagoški aspekti odnosa u obitelji (Zloković, Jasminka, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka
Profili:
Kornelija Mrnjaus
(autor)