Pregled bibliografske jedinice broj: 765824
Komparativna analiza uvjeta i ponašanja djece, odgajatelja i učitelja u godini pred školu i na početku osnovnog obrazovanja
Komparativna analiza uvjeta i ponašanja djece, odgajatelja i učitelja u godini pred školu i na početku osnovnog obrazovanja, 2015., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 765824 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Komparativna analiza uvjeta i ponašanja djece, odgajatelja i učitelja u godini pred školu i na početku osnovnog obrazovanja
(Comparative analysis of the conditions and the behavior of children, teachers and educators in the year before school and at the beginning of primary education)
Autori
Hederić, Vanja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
18.06
Godina
2015
Stranica
63
Mentor
Kolak, Ante ; Šagud, Mirjana
Ključne riječi
škola; dječji vrtić; diskontinuitet; prijelaz
(school; kindergarten; discontinuity; transition)
Sažetak
Iako se pristup djeci i radu u dječjim vrtićima promijenio pod utjecajima novih paradigmi ranog odgoja, u školi je ostao gotovo isti što je i dovelo do diskontinuiteta između dva sustava. Diskontinuitet se naročito osjeća u tri područja i to u prostoru škole i dječjeg vrtića, raspodjeli vremena te ponašanju djece, odgajatelja i učitelja. Postizanje kontinuiteta, koji u Hrvatskoj nije na zavidnoj razini, jedna je od važnih kategorija kvalitete današnjeg sustava odgoja i obrazovanja. Istraživanje je provedeno promatranjem u predškolskoj skupini dječjeg vrtića i u prvom razredu osnovne škole na temelju unaprijed sastavljenog obrasca za praćenje. Dobiveni rezultati potvrdili su određene sumnje koje su postojale u pogledu odrednica diskontinuiteta u uvjetima i radu s predškolcima i učenicima prvog razreda.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija