Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 765655

Kritička teorija i elektroničko obrazovanje


Ćirić, Josip; Brala-Mudrovčić, Jasminka
Kritička teorija i elektroničko obrazovanje // Metodički vidici, 5 (2015), 5; 263-274 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 765655 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Kritička teorija i elektroničko obrazovanje
(Critical Theory and e-Education)

Autori
Ćirić, Josip ; Brala-Mudrovčić, Jasminka

Izvornik
Metodički vidici (2217-415X) 5 (2015), 5; 263-274

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
kritička teorija; e-obrazovanje; nastava hrvatskog jezika; nastava filozofije; studenti s invaliditetom
(critical theory; e-Education; Croatian language education; philosophy education; students with disabilities)

Sažetak
U visokom obrazovanju u Republici Hrvatskoj postoji vidljiv trend povećane uporabe e- obrazovanja i sve pozitivnijeg stava o njemu. U ovom članku želimo ispitati koliko studenti razumiju neka meta-teorijska pitanja u e-učenju poput pozitivističkog, postmodernističkog i kritičkog metodološkog pristupa. Nadalje, želimo ispitati njihov stav prema glavnim pristupima uporabe edukacijskih tehnologija. Želimo provjeriti što očekuju od novih tehnologija u obrazovnom procesu, kako procjenjuju vlastito poznavanje i sklonosti k primjeni, razinu svjesnosti o potencijalima i granicama novih tehnologija, te primjenjivost za studente s invaliditetom. Nadalje, želimo provjeriti postoji li mjesto strahu i provjeriti moguće facete otpora prema tim tehnologijama. S obzirom na širinu primjene e- obrazovanja, istraživanje je ograničeno na podučavanje hrvatskog jezika i filozofije.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filozofija, Filologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Zadru

Citiraj ovu publikaciju:

Ćirić, Josip; Brala-Mudrovčić, Jasminka
Kritička teorija i elektroničko obrazovanje // Metodički vidici, 5 (2015), 5; 263-274 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
Ćirić, J. & Brala-Mudrovčić, J. (2015) Kritička teorija i elektroničko obrazovanje. Metodički vidici, 5 (5), 263-274.
@article{article, author = {\'{C}iri\'{c}, Josip and Brala-Mudrov\v{c}i\'{c}, Jasminka}, year = {2015}, pages = {263-274}, keywords = {kriti\v{c}ka teorija, e-obrazovanje, nastava hrvatskog jezika, nastava filozofije, studenti s invaliditetom}, journal = {Metodi\v{c}ki vidici}, volume = {5}, number = {5}, issn = {2217-415X}, title = {Kriti\v{c}ka teorija i elektroni\v{c}ko obrazovanje}, keyword = {kriti\v{c}ka teorija, e-obrazovanje, nastava hrvatskog jezika, nastava filozofije, studenti s invaliditetom} }
@article{article, author = {\'{C}iri\'{c}, Josip and Brala-Mudrov\v{c}i\'{c}, Jasminka}, year = {2015}, pages = {263-274}, keywords = {critical theory, e-Education, Croatian language education, philosophy education, students with disabilities}, journal = {Metodi\v{c}ki vidici}, volume = {5}, number = {5}, issn = {2217-415X}, title = {Critical Theory and e-Education}, keyword = {critical theory, e-Education, Croatian language education, philosophy education, students with disabilities} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font