Pregled bibliografske jedinice broj: 765655
Kritička teorija i elektroničko obrazovanje
Kritička teorija i elektroničko obrazovanje // Metodički vidici, 5 (2015), 5; 263-274 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 765655 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kritička teorija i elektroničko obrazovanje
(Critical Theory and e-Education)
Autori
Ćirić, Josip ; Brala-Mudrovčić, Jasminka
Izvornik
Metodički vidici (2217-415X) 5
(2015), 5;
263-274
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
kritička teorija; e-obrazovanje; nastava hrvatskog jezika; nastava filozofije; studenti s invaliditetom
(critical theory; e-Education; Croatian language education; philosophy education; students with disabilities)
Sažetak
U visokom obrazovanju u Republici Hrvatskoj postoji vidljiv trend povećane uporabe e- obrazovanja i sve pozitivnijeg stava o njemu. U ovom članku želimo ispitati koliko studenti razumiju neka meta-teorijska pitanja u e-učenju poput pozitivističkog, postmodernističkog i kritičkog metodološkog pristupa. Nadalje, želimo ispitati njihov stav prema glavnim pristupima uporabe edukacijskih tehnologija. Želimo provjeriti što očekuju od novih tehnologija u obrazovnom procesu, kako procjenjuju vlastito poznavanje i sklonosti k primjeni, razinu svjesnosti o potencijalima i granicama novih tehnologija, te primjenjivost za studente s invaliditetom. Nadalje, želimo provjeriti postoji li mjesto strahu i provjeriti moguće facete otpora prema tim tehnologijama. S obzirom na širinu primjene e- obrazovanja, istraživanje je ograničeno na podučavanje hrvatskog jezika i filozofije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filozofija, Filologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Sveučilište u Zadru