Pregled bibliografske jedinice broj: 765639
Socioemocionalna klima u razrednim odjelima
Socioemocionalna klima u razrednim odjelima, 2015., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 765639 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Socioemocionalna klima u razrednim odjelima
(Socio-emotional climate in classrooms)
Autori
Lektorić, Mateja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
18.06
Godina
2015
Stranica
59.
Mentor
Kolak, Ante
Ključne riječi
socioemocionalna klima; učitelj; učenici; stil vođenja razreda
(socio-emotional climate; teacher; students; classroom managment)
Sažetak
Proučavanje razredne klime se u području pedagogije nameće kao bitan aspekt kvalitetne realizacije odgojno-obrazovnog procesa. Socioemocionalna klima unutar razrednog odjela ukazuje na kvalitetu međuljudskih odnosa u procesima odgoja i obrazovanja, utječe na stav učenika prema školi i uspješnost njegova učenja. Može se proučavati kroz dimenziju socijalne klime koja se očituje u odnosima učitelja i učenika, te kroz dimenziju emocionalne klime, kao afektivan ton kojim se stvara određeni ugođaj oko tih odnosa. U ovom diplomskom radu opisani su neki od važnih indikatora socioemocionalne klime, a zatim su proučavani i promatrani u sklopu empirijskog dijela rada. U stvaranju produktivne i poticajne socioemocionalne klime bitan je stil vođenja, osobine i ponašanje učitelja, potpora učitelja, komunikacija, odnosi među učenicima, kombiniranje raznolikih oblika rada i nastavnih metoda te održavanje pozitivne discipline u razrednom odjelu. Socioemocionalna klima u razrednom odjelu u najvećoj mjeri ovisi o implicitnoj pedagogiji učitelja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija