Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 765637

Savjetodavni rad školskog pedagoga


Bilogrević, Nikolina
Savjetodavni rad školskog pedagoga, 2015., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 765637 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Savjetodavni rad školskog pedagoga
(Counseling of the school counselor)

Autori
Bilogrević, Nikolina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Filozofski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
19.06

Godina
2015

Stranica
57

Mentor
Kolak, Ante

Ključne riječi
školski pedagog; savjetodavni rad; pedagoški razgovor; etički kodeks
(school counselor; counseling; educational talk; ethical codex)

Sažetak
Školski pedagog je stručnjak za stručno-pedagoški razvoj škole. Područje rada školskog pedagoga je prilično široko, stoga se ovaj rad bavi samo jednim užim dijelom rada školskog pedagoga, a to je savjetodavni rad s učenicima. Kako bi pedagog mogao uspješno odgovoriti na zahtjeve pedagoškog savjetovanja u školi, nužno je da je upoznat s karakteristikama školskog savjetovanja. Najčešći oblik savjetodavnog rada je individualni pedagoški savjetodavni rad a da bi ga pedagog mogao provoditi, mora imati razvijena određena znanja, vještine i sposobnosti, koje će mu omogućiti da savjesno i odgovorno radi svoj posao. Najučinkovitiji pristup u savjetodavnom radu s učenicima je nedirektivni pristup u kojem se naglasak stavlja na pomoći učeniku da si sam pomogne. Pedagog pruža podršku učeniku da sam nađe rješenje za svoje probleme. Savjetovanje je proces koji prolazi kroz nekoliko različitih faza a sastoji se od nekoliko pedagoških razgovora. Individualni savjetodavni rad se ne bavi samo rješavanjem trenutnih teškoća učenika već pomoći učeniku da razvija svoje potencijale i izgrađuje svoju osobnost. U okviru ovog rada provedeno je istraživanje s učenicima 3. razreda srednje škole, kojim se željelo ispitati vide li učenici pedagoga kao osobu koja im može pomoći u problemskim situacijama. Istraživanje je provedeno fokus grupom a rezultati su pokazali da pedagog ipak nije prva osoba kojoj bi se učenici obratili za pomoć a najviše zbog straha od osuđivanja ili straha da ne bi problem ispričao profesoru ili roditeljima. Učenici navode da pedagoga svakako gledaju kao stručnjaka koji bi im mogao pomoći u davanju savjeta jer posjeduje stručna znanja, vještine i iskustvo.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Ante Kolak (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Bilogrević, Nikolina
Savjetodavni rad školskog pedagoga, 2015., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb
Bilogrević, N. (2015) 'Savjetodavni rad školskog pedagoga', diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Bilogrevi\'{c}, Nikolina}, year = {2015}, pages = {57}, keywords = {\v{s}kolski pedagog, savjetodavni rad, pedago\v{s}ki razgovor, eti\v{c}ki kodeks}, title = {Savjetodavni rad \v{s}kolskog pedagoga}, keyword = {\v{s}kolski pedagog, savjetodavni rad, pedago\v{s}ki razgovor, eti\v{c}ki kodeks}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Bilogrevi\'{c}, Nikolina}, year = {2015}, pages = {57}, keywords = {school counselor, counseling, educational talk, ethical codex}, title = {Counseling of the school counselor}, keyword = {school counselor, counseling, educational talk, ethical codex}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font