Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 765635

Identifikacija darovitih učenika u osnovnoj školi


Škoda, Janja
Identifikacija darovitih učenika u osnovnoj školi, 2015., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 765635 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Identifikacija darovitih učenika u osnovnoj školi
(Identification of gifted students in primary school)

Autori
Škoda, Janja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Filozofski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
18.06

Godina
2015

Stranica
140

Mentor
Kolak, Ante

Ključne riječi
darovitost; procesna identifikacija; upitnici za provjeru darovitosti
(giftedness; identification process; instruments for identifying gifted students)

Sažetak
Ovaj rad se bavi proučavanjem identifikacijskog procesa namijenjenom prepoznavanju darovitih učenika u osnovnim školama. Donosi kratak teorijski pregled najvažnijih značajki darovitosti te pregled različitih instrumenata i metoda koje se koriste u svrhu prepoznavanja učenika s natprosječnim sposobnostima. Cilj ovog rada je doprinijeti kvaliteti identifikacije u osnovnim školama analizom postojećih upitnika koji se koriste te osmišljavanjem novih upitnika koji će odgovarati na zahtjeve procesa identifikacije i prevladati nedostatke postojećih upitnika. Rad problematizira način korištenja, oblik i sadržaj upitnika koji se koriste unutar pedagoške struke kako bi se dobili što vjerniji rezultati o darovitim učenicima. Ističe se i na koji način se donose zaključci o darovitosti učenika na temelju dobivenih rezultata. Istraživanjem su analizirani prethodno prikupljeni upitnici, namijenjeni ispunjavanju od strane učitelja, roditelja, vršnjaka i samih učenika. Uočene su njihove prednosti i nedostaci, a na temelju toga su kreirana tri nova upitnika namijenjena za primjenu u procesu identifikacije darovitih učenika u osnovnim školama. Pomoću novih upitnika provedeno je istraživanje u trećem razredu osnovne škole kako bismo dobili povratnu informaciju o ispravnosti tih upitnika. Dobiveni rezultati također će poslužiti kao dio procesne identifikacije darovitih učenika u toj školi. Anketiranje pomoću novih upitnika provedeno u sklopu ovog rada tako je uklopljeno u proces identifikacije darovitih učenika u osnovnoj školi, a kreiranjem novih upitnika za potrebe ovog rada unaprijedila se postojeća pedagoška praksa.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Ante Kolak (mentor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Škoda, Janja
Identifikacija darovitih učenika u osnovnoj školi, 2015., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb
Škoda, J. (2015) 'Identifikacija darovitih učenika u osnovnoj školi', diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{S}koda, Janja}, year = {2015}, pages = {140}, keywords = {darovitost, procesna identifikacija, upitnici za provjeru darovitosti}, title = {Identifikacija darovitih u\v{c}enika u osnovnoj \v{s}koli}, keyword = {darovitost, procesna identifikacija, upitnici za provjeru darovitosti}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{S}koda, Janja}, year = {2015}, pages = {140}, keywords = {giftedness, identification process, instruments for identifying gifted students}, title = {Identification of gifted students in primary school}, keyword = {giftedness, identification process, instruments for identifying gifted students}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font