Pregled bibliografske jedinice broj: 765610
Sociometrijski status darovitih učenika u razrednim odjelima
Sociometrijski status darovitih učenika u razrednim odjelima, 2015., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 765610 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Sociometrijski status darovitih učenika u razrednim odjelima
(Sociometric status of gifted students in the classrooms)
Autori
Majstrović, Ivana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
18.06
Godina
2015
Stranica
69
Mentor
Kolak, Ante
Ključne riječi
darovitost; sociometrijski status; vršnjački odnosi; razredni odjeli
(giftedness; sociometric status; peer relationships; classrooms)
Sažetak
Daroviti učenici, kao i ostali učenici, osjećaju potrebu za pripadanjem i kontaktiranjem sa skupinom vršnjaka u kojoj će biti prihvaćeni, korisni i u kojoj će razviti pozitivne interpersonalne odnose s djecom svoje kronološke dobi. U teorijskom dijelu ovoga rada razmatraju se sociometrija i njezine sastavnice, darovitost i njezine karakteristike. Poseban naglasak je na odnosu darovitih pojedinaca s vršnjacima kojima nije utvrđena darovitost te na njihovom socijalnom statusu u vršnjačkoj skupini. Rad donosi i opis identifikacije darovitih učenika u osnovnoj školi Frana Galovića u kojoj smo proveli istraživanje. Cilj istraživanja je utvrditi postoji li razlika između sociometrijskog statusa darovitih učenika i učenika kojima nije utvrđena darovitost unutar razrednih odjela. Sociometrijski status utvrdit će se pomoću sociometrijskog upitnika. Rezultati istraživanja pokazat će da ne postoji statistički značajna razlika između sociometrijskog statusa učenika kojima je utvrđena darovitost i onih učenika kojima nije utvrđena.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija