Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 765597

Utjecaj troškova promidžbe na profitabilnost poduzeća


Markota, Ljerka; Aljinović Barać, Željana; Knezović, Vinka
Utjecaj troškova promidžbe na profitabilnost poduzeća // Računovodstvo i menadžment – RiM: 15. međunarodna znanstvena i stručna konferencija: zbornik radova s međunarodne i stručne konferencije / Jurić, Đurđica (ur.).
Primošten: Udruga Hrvatski računovođa, 2015. str. 127-138 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 765597 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Utjecaj troškova promidžbe na profitabilnost poduzeća
(Impact of promotion costs on company's profitability)

Autori
Markota, Ljerka ; Aljinović Barać, Željana ; Knezović, Vinka

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Računovodstvo i menadžment – RiM: 15. međunarodna znanstvena i stručna konferencija: zbornik radova s međunarodne i stručne konferencije / Jurić, Đurđica - Primošten : Udruga Hrvatski računovođa, 2015, 127-138

ISBN
978-953-7828-10-3

Skup
15. međunarodna znanstvena i stručna konferencija Računovodstvo i menadžment - RiM

Mjesto i datum
Primošten, Hrvatska, 11.06.2015. - 12.06.2015

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
trošak promidžbe ; profitabilnost ; veličina poduzeća ; pravni ustroj
(promotion costs ; profitability ; size ; legal form)

Sažetak
Svrha ovog rada je teorijski identificirati i razgraničiti specifičnosti različitih troškova promidžbe i utvrditi utječu li na profitabilnost poduzeća, pretpostavljajući da će poduzeća koja više ulažu u promidžbene aktivnosti ostvarivati i veće prihode i biti profitabilniji. Dodatno, predmetnim istraživanjem će se ispitati postoji li razlika u visini ulaganja u promidžbu s obzirom na pravni ustroj i veličinu društva, polazeći od pretpostavke da veliki poduzetnici i poduzeća koja su ustrojena kao dionička društva raspolažu s više novčanih sredstava, te posljedično više i ulažu u promidžbene aktivnosti. Istraživanje je provedeno na nasumično odabranom uzorku od 67 poduzeća u 2012. godini, a dobiveni rezultati pokazuju da udio troškova promidžbe u ukupnim troškovima značajno utječe na profitabilnost poslovanja, dok s druge strane ne postoji značajna razlika u promidžbenim ulaganjima ni prema pravnom ustroju niti s obzirom na veličinu poduzeća.

Izvorni jezik
Engleski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
055-0000000-0733 - Modeli računovodstvenog izvještavanja i harmonizacija sa zahtjevima EU (Ramljak, Branka, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Split,
RRIF Visoka škola za financijski menadžment, Zagreb


Citiraj ovu publikaciju:

Markota, Ljerka; Aljinović Barać, Željana; Knezović, Vinka
Utjecaj troškova promidžbe na profitabilnost poduzeća // Računovodstvo i menadžment – RiM: 15. međunarodna znanstvena i stručna konferencija: zbornik radova s međunarodne i stručne konferencije / Jurić, Đurđica (ur.).
Primošten: Udruga Hrvatski računovođa, 2015. str. 127-138 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Markota, L., Aljinović Barać, Ž. & Knezović, V. (2015) Utjecaj troškova promidžbe na profitabilnost poduzeća. U: Jurić, Đ. (ur.)Računovodstvo i menadžment – RiM: 15. međunarodna znanstvena i stručna konferencija: zbornik radova s međunarodne i stručne konferencije.
@article{article, author = {Markota, Ljerka and Aljinovi\'{c} Bara\'{c}, \v{Z}eljana and Knezovi\'{c}, Vinka}, editor = {Juri\'{c}, \DJ.}, year = {2015}, pages = {127-138}, keywords = {tro\v{s}ak promid\v{z}be, profitabilnost, veli\v{c}ina poduze\'{c}a, pravni ustroj}, isbn = {978-953-7828-10-3}, title = {Utjecaj tro\v{s}kova promid\v{z}be na profitabilnost poduze\'{c}a}, keyword = {tro\v{s}ak promid\v{z}be, profitabilnost, veli\v{c}ina poduze\'{c}a, pravni ustroj}, publisher = {Udruga Hrvatski ra\v{c}unovo\dja}, publisherplace = {Primo\v{s}ten, Hrvatska} }
@article{article, author = {Markota, Ljerka and Aljinovi\'{c} Bara\'{c}, \v{Z}eljana and Knezovi\'{c}, Vinka}, editor = {Juri\'{c}, \DJ.}, year = {2015}, pages = {127-138}, keywords = {promotion costs, profitability, size, legal form}, isbn = {978-953-7828-10-3}, title = {Impact of promotion costs on company's profitability}, keyword = {promotion costs, profitability, size, legal form}, publisher = {Udruga Hrvatski ra\v{c}unovo\dja}, publisherplace = {Primo\v{s}ten, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font