Pregled bibliografske jedinice broj: 765597
Utjecaj troškova promidžbe na profitabilnost poduzeća
Utjecaj troškova promidžbe na profitabilnost poduzeća // Računovodstvo i menadžment – RiM: 15. međunarodna znanstvena i stručna konferencija: zbornik radova s međunarodne i stručne konferencije / Jurić, Đurđica (ur.).
Primošten: Udruga Hrvatski računovođa, 2015. str. 127-138 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 765597 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj troškova promidžbe na profitabilnost poduzeća
(Impact of promotion costs on company's profitability)
Autori
Markota, Ljerka ; Aljinović Barać, Željana ; Knezović, Vinka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Računovodstvo i menadžment – RiM: 15. međunarodna znanstvena i stručna konferencija: zbornik radova s međunarodne i stručne konferencije
/ Jurić, Đurđica - Primošten : Udruga Hrvatski računovođa, 2015, 127-138
ISBN
978-953-7828-10-3
Skup
15. međunarodna znanstvena i stručna konferencija Računovodstvo i menadžment - RiM
Mjesto i datum
Primošten, Hrvatska, 11.06.2015. - 12.06.2015
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
trošak promidžbe ; profitabilnost ; veličina poduzeća ; pravni ustroj
(promotion costs ; profitability ; size ; legal form)
Sažetak
Svrha ovog rada je teorijski identificirati i razgraničiti specifičnosti različitih troškova promidžbe i utvrditi utječu li na profitabilnost poduzeća, pretpostavljajući da će poduzeća koja više ulažu u promidžbene aktivnosti ostvarivati i veće prihode i biti profitabilniji. Dodatno, predmetnim istraživanjem će se ispitati postoji li razlika u visini ulaganja u promidžbu s obzirom na pravni ustroj i veličinu društva, polazeći od pretpostavke da veliki poduzetnici i poduzeća koja su ustrojena kao dionička društva raspolažu s više novčanih sredstava, te posljedično više i ulažu u promidžbene aktivnosti. Istraživanje je provedeno na nasumično odabranom uzorku od 67 poduzeća u 2012. godini, a dobiveni rezultati pokazuju da udio troškova promidžbe u ukupnim troškovima značajno utječe na profitabilnost poslovanja, dok s druge strane ne postoji značajna razlika u promidžbenim ulaganjima ni prema pravnom ustroju niti s obzirom na veličinu poduzeća.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
055-0000000-0733 - Modeli računovodstvenog izvještavanja i harmonizacija sa zahtjevima EU (Ramljak, Branka, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Split,
RRIF Visoka škola za financijski menadžment, Zagreb