Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 765512

Razredno ozračje-učenička, učiteljska i roditeljska perspektiva


Čakanić, Lana
Razredno ozračje-učenička, učiteljska i roditeljska perspektiva, 2015., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 765512 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Razredno ozračje-učenička, učiteljska i roditeljska perspektiva
(Classroom environment - student's, teacher's and parent's perspective)

Autori
Čakanić, Lana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Filozofski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
19.06

Godina
2015

Stranica
54

Mentor
Kolak, Ante

Ključne riječi
razredno ozračje; učenici; učitelji; roditelji
(classroom climate; students; teachers; parents)

Sažetak
Razredno ozračje veže se uz zbivanja i odnose u razrednom odjelu te doprinosi zadovoljstvu učenika nastavom i školom, posredno roditelja te i samih učitelja. Cilj ovog istraživanja bio je ispitati percepcije razrednog ozračja učenika petih razreda OŠ Bogumila Tonija iz Samobora, kao i njihovih roditelja i učitelja te usporediti rezultate navedene tri skupine ispitanika. Rezultati dobiveni analizom podataka pokazali su kako učenici najvišom procjenjuju dimenziju učiteljske potpore, a dimenzije reda i organizacije procjenjuju nižom od ostalih dimenzija. Time je prva hipoteza, da će učenici dimenziju reda i organizacije procijeniti nižom od ostalih, a dimenziju povezanosti višom od ostalih, djelomično potvrđena. U procjenama razrednog ozračja učenika i roditelja rezultati su pokazali da nema značajne razlike čime je potvrđena druga hipoteza. Rezultati percepcija razrednog ozračja od strane učitelja pokazali su da učitelji višima procjenjuju dimenzije učiteljske potpore te reda i organizacije čime je potvrđena i treća hipoteza. Uspoređujući rezultate procjena tri skupine ispitanika zaključeno je da nema značajnih razlika u procjenama pojedinih dimenzija čime je odbačena četvrta hipoteza koja je pretpostavljala da će učitelji procijeniti dimenzije učiteljske potpore te reda i organizacije višima od učenika i roditelja. Ukupne procjene razrednog ozračja pokazale su da sve tri skupine ispitanika razredno ozračje smatraju vrlo dobrim.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Ante Kolak (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Čakanić, Lana
Razredno ozračje-učenička, učiteljska i roditeljska perspektiva, 2015., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb
Čakanić, L. (2015) 'Razredno ozračje-učenička, učiteljska i roditeljska perspektiva', diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{C}akani\'{c}, Lana}, year = {2015}, pages = {54}, keywords = {razredno ozra\v{c}je, u\v{c}enici, u\v{c}itelji, roditelji}, title = {Razredno ozra\v{c}je-u\v{c}eni\v{c}ka, u\v{c}iteljska i roditeljska perspektiva}, keyword = {razredno ozra\v{c}je, u\v{c}enici, u\v{c}itelji, roditelji}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{C}akani\'{c}, Lana}, year = {2015}, pages = {54}, keywords = {classroom climate, students, teachers, parents}, title = {Classroom environment - student's, teacher's and parent's perspective}, keyword = {classroom climate, students, teachers, parents}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font