Pregled bibliografske jedinice broj: 765512
Razredno ozračje-učenička, učiteljska i roditeljska perspektiva
Razredno ozračje-učenička, učiteljska i roditeljska perspektiva, 2015., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 765512 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Razredno ozračje-učenička, učiteljska i roditeljska perspektiva
(Classroom environment - student's, teacher's and parent's perspective)
Autori
Čakanić, Lana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
19.06
Godina
2015
Stranica
54
Mentor
Kolak, Ante
Ključne riječi
razredno ozračje; učenici; učitelji; roditelji
(classroom climate; students; teachers; parents)
Sažetak
Razredno ozračje veže se uz zbivanja i odnose u razrednom odjelu te doprinosi zadovoljstvu učenika nastavom i školom, posredno roditelja te i samih učitelja. Cilj ovog istraživanja bio je ispitati percepcije razrednog ozračja učenika petih razreda OŠ Bogumila Tonija iz Samobora, kao i njihovih roditelja i učitelja te usporediti rezultate navedene tri skupine ispitanika. Rezultati dobiveni analizom podataka pokazali su kako učenici najvišom procjenjuju dimenziju učiteljske potpore, a dimenzije reda i organizacije procjenjuju nižom od ostalih dimenzija. Time je prva hipoteza, da će učenici dimenziju reda i organizacije procijeniti nižom od ostalih, a dimenziju povezanosti višom od ostalih, djelomično potvrđena. U procjenama razrednog ozračja učenika i roditelja rezultati su pokazali da nema značajne razlike čime je potvrđena druga hipoteza. Rezultati percepcija razrednog ozračja od strane učitelja pokazali su da učitelji višima procjenjuju dimenzije učiteljske potpore te reda i organizacije čime je potvrđena i treća hipoteza. Uspoređujući rezultate procjena tri skupine ispitanika zaključeno je da nema značajnih razlika u procjenama pojedinih dimenzija čime je odbačena četvrta hipoteza koja je pretpostavljala da će učitelji procijeniti dimenzije učiteljske potpore te reda i organizacije višima od učenika i roditelja. Ukupne procjene razrednog ozračja pokazale su da sve tri skupine ispitanika razredno ozračje smatraju vrlo dobrim.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija