Pregled bibliografske jedinice broj: 765002
Aktivnosti poticanja jezičnog razvoja
Aktivnosti poticanja jezičnog razvoja // Priručnik za prepoznavanje i obrazovanje djece s jezičnim teškoćama / Kuvač Kraljević, Jelena (ur.).
Zagreb: Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2015. str. 128-152
CROSBI ID: 765002 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Aktivnosti poticanja jezičnog razvoja
(How to foster language development)
Autori
Srebačić, Ivana ; Hržica, Gordana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, stručni
Knjiga
Priručnik za prepoznavanje i obrazovanje djece s jezičnim teškoćama
Urednik/ci
Kuvač Kraljević, Jelena
Izdavač
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
Grad
Zagreb
Godina
2015
Raspon stranica
128-152
ISBN
978-953-6418-76-3
Ključne riječi
poticanje jezičnog razvoja, fonološka svjesnost, pripovijedanje, gramatika
(fostering language development, phonological awareness, narration, grammar)
Sažetak
Ovo se poglavlje knjige sastoji od opisa različitih aktivnosti kojima se potiče jezični razvoj. Autorice su aktivnosti odgajateljice iz različitih hrvatskih vrtića, koje su u sklopu projekta Preduvjeti školskog uspjeha: rano prepoznavanje jezičnih teškoća (IPA4.1.2.2.02.01.c02) sudjelovale u edukacijama te su bile uključene u rasprave na Komunikacijskoj platformi.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Pedagogija, Logopedija, Interdisciplinarne društvene znanosti, Interdisciplinarne humanističke znanosti
POVEZANOST RADA
Projekti:
HRZZ-UIP-2013-11-2421 - Jezična obrada u odraslih govornika (ALP) (Kuvač Kraljević, Jelena, HRZZ - 2013-11) ( CroRIS)
Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb
Profili:
Gordana Hržica
(autor)