Pregled bibliografske jedinice broj: 764994
Rano prepoznavanje odstupanja u jezičnom razvoju: probir jezičnih sposobnosti u predškolskoj dobi
Rano prepoznavanje odstupanja u jezičnom razvoju: probir jezičnih sposobnosti u predškolskoj dobi // Priručnik za prepoznavanje i obrazovanje djece s jezičnim teškoćama / Kuvač Kraljević, Jelena (ur.).
Zagreb: Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2015. str. 88-99
CROSBI ID: 764994 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Rano prepoznavanje odstupanja u jezičnom razvoju:
probir jezičnih sposobnosti u predškolskoj dobi
(Early recognition of atypical language
development: language screening in preschool
children)
Autori
Olujić, Marina ; Hržica, Gordana ; Srebačić, Ivana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, stručni
Knjiga
Priručnik za prepoznavanje i obrazovanje djece s jezičnim teškoćama
Urednik/ci
Kuvač Kraljević, Jelena
Izdavač
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
Grad
Zagreb
Godina
2015
Raspon stranica
88-99
ISBN
978-953-6418-76-3
Ključne riječi
probir jezičnih sposobnosti, standardizacija testa, grupni i individualni probir
(language screening, test standardization, individual and group screening)
Sažetak
Rano prepoznavanje djece s jezičnim teškoćama ključno je za njihovu pravovremenu uključenost u terapiju te praćenje tijekom školovanja. Rani i brzi probir rizične djece pri tome može biti presudan. Takav se probir provodi standardiziranim probirnim testovima jezičnog razvoja. Opis testa te put njegove standardizacije, s posebnim naglaskom na usporedbu grupnog i individualnog pristupa, opisani su u radu.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Logopedija, Interdisciplinarne društvene znanosti, Interdisciplinarne humanističke znanosti
POVEZANOST RADA
Projekti:
HRZZ-UIP-2013-11-2421 - Jezična obrada u odraslih govornika (ALP) (Kuvač Kraljević, Jelena, HRZZ - 2013-11) ( CroRIS)
Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb