Pregled bibliografske jedinice broj: 764866
Suvremene marketinške strategije i brendiranje proizvoda kao izazovi globalnog marketinga
Suvremene marketinške strategije i brendiranje proizvoda kao izazovi globalnog marketinga // Praktični menadžment, V (2014), 2; 115-123 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 764866 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Suvremene marketinške strategije i brendiranje proizvoda kao izazovi globalnog marketinga
(Modern Marketing Strategies and Branding Product as Challenges of Global Marketing)
Autori
Orlović, Marija ; Krajnović, Aleksandra ; Bosna, Jurica
Izvornik
Praktični menadžment (1847-8107) V
(2014), 2;
115-123
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
globalna tržišta ; globalni marketing ; marketing miks ; globalne marketinške strategije ; brendiranje
(global markets ; global marketing ; marketing mix ; global marketing strategy ; branding)
Sažetak
Predmet istraživanja ovog rada su najbitniji izazovi s kojima se susreće određena tvrtka pri proširenju svog poslovanja na globalno tržište. Objekt istraživanja sagledan je kroz aspekt globalizacije svjetskih ekonomija, razvoj marketinga i prilagodbu njegovih elemenata na novonastalu situaciju. Različitim metodama kao što su deskripcija, case study i kompilacija analizirana je dostupna literatura iz koje je proizašlo nekoliko vrijednih zaključaka, uz primjere, dan je opis ključnih pojmova te su stvorene smjernice za daljnje istraživanje zasad nedovoljno istraženih područja unutar tog okvira.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Sveučilište u Zadru
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- Hrčak