Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 764866

Suvremene marketinške strategije i brendiranje proizvoda kao izazovi globalnog marketinga


Orlović, Marija; Krajnović, Aleksandra; Bosna, Jurica
Suvremene marketinške strategije i brendiranje proizvoda kao izazovi globalnog marketinga // Praktični menadžment, V (2014), 2; 115-123 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)


CROSBI ID: 764866 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Suvremene marketinške strategije i brendiranje proizvoda kao izazovi globalnog marketinga
(Modern Marketing Strategies and Branding Product as Challenges of Global Marketing)

Autori
Orlović, Marija ; Krajnović, Aleksandra ; Bosna, Jurica

Izvornik
Praktični menadžment (1847-8107) V (2014), 2; 115-123

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
globalna tržišta ; globalni marketing ; marketing miks ; globalne marketinške strategije ; brendiranje
(global markets ; global marketing ; marketing mix ; global marketing strategy ; branding)

Sažetak
Predmet istraživanja ovog rada su najbitniji izazovi s kojima se susreće određena tvrtka pri proširenju svog poslovanja na globalno tržište. Objekt istraživanja sagledan je kroz aspekt globalizacije svjetskih ekonomija, razvoj marketinga i prilagodbu njegovih elemenata na novonastalu situaciju. Različitim metodama kao što su deskripcija, case study i kompilacija analizirana je dostupna literatura iz koje je proizašlo nekoliko vrijednih zaključaka, uz primjere, dan je opis ključnih pojmova te su stvorene smjernice za daljnje istraživanje zasad nedovoljno istraženih područja unutar tog okvira.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Zadru

Profili:

Avatar Url Aleksandra Krajnović (autor)

Avatar Url Jurica Bosna (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada Hrčak

Citiraj ovu publikaciju:

Orlović, Marija; Krajnović, Aleksandra; Bosna, Jurica
Suvremene marketinške strategije i brendiranje proizvoda kao izazovi globalnog marketinga // Praktični menadžment, V (2014), 2; 115-123 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
Orlović, M., Krajnović, A. & Bosna, J. (2014) Suvremene marketinške strategije i brendiranje proizvoda kao izazovi globalnog marketinga. Praktični menadžment, V (2), 115-123.
@article{article, author = {Orlovi\'{c}, Marija and Krajnovi\'{c}, Aleksandra and Bosna, Jurica}, year = {2014}, pages = {115-123}, keywords = {globalna tr\v{z}i\v{s}ta, globalni marketing, marketing miks, globalne marketin\v{s}ke strategije, brendiranje}, journal = {Prakti\v{c}ni menad\v{z}ment}, volume = {V}, number = {2}, issn = {1847-8107}, title = {Suvremene marketin\v{s}ke strategije i brendiranje proizvoda kao izazovi globalnog marketinga}, keyword = {globalna tr\v{z}i\v{s}ta, globalni marketing, marketing miks, globalne marketin\v{s}ke strategije, brendiranje} }
@article{article, author = {Orlovi\'{c}, Marija and Krajnovi\'{c}, Aleksandra and Bosna, Jurica}, year = {2014}, pages = {115-123}, keywords = {global markets, global marketing, marketing mix, global marketing strategy, branding}, journal = {Prakti\v{c}ni menad\v{z}ment}, volume = {V}, number = {2}, issn = {1847-8107}, title = {Modern Marketing Strategies and Branding Product as Challenges of Global Marketing}, keyword = {global markets, global marketing, marketing mix, global marketing strategy, branding} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • Hrčak





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font