Pregled bibliografske jedinice broj: 764834
Dimenzije nacionalne kulture kao odrednice poslovne klime u Hrvatskoj
Dimenzije nacionalne kulture kao odrednice poslovne klime u Hrvatskoj, 2015. (elaborat/studija).
CROSBI ID: 764834 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Dimenzije nacionalne kulture kao odrednice poslovne klime u Hrvatskoj
(National cultural dimensions as determinants of business climate in Croatia)
Autori
Rajh, Edo ; Anić, Ivan-Damir ; Budak, Jelena
Izvornik
Ekonomski institut, Zagreb
Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, elaborat/studija
Godina
2015
Ključne riječi
Hofstede; nacionalna kultura; Hrvatska
(Hofstede; national culture; Croatia)
Sažetak
U studiji „Dimenzije nacionalne kulture kao odrednice poslovne klime u Hrvatskoj“ analiziraju se obilježja hrvatskog društva prema sustavu vrijednosti, odnosno, kako ih naziva nizozemski sociolog Geert Hofstede, dimenzijama nacionalne kulture. Prema Hofstedeovoj metodologiji prikupljeni su anketni podaci na reprezentativnom uzorku od 1500 građana Republike Hrvatske te je definirano pet dimenzija nacionalne kulture: distanca moći, izbjegavanje nesigurnosti, individualizam vs. kolektivizam, maskulinitet vs. feminitet, vremenski horizont ciljeva.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
Napomena
Istraživanje je provedeno u sklopu Kluba Ekonomskog instituta, Zagreb.
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Ekonomski institut, Zagreb