Pregled bibliografske jedinice broj: 764625
Obilježja medijskih publika i povjerenje u medije
Obilježja medijskih publika i povjerenje u medije // Međunarodna znanstvena konferencija o stanju medija u regiji
Zagreb, Hrvatska, 2010. (predavanje, nije recenziran, neobjavljeni rad, ostalo)
CROSBI ID: 764625 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Obilježja medijskih publika i povjerenje u medije
(Characteristics of media audiences and trust in media.)
Autori
Čuvalo, Antonija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, ostalo
Skup
Međunarodna znanstvena konferencija o stanju medija u regiji
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 30.06.2010
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
mediji; medijske publike; povjerenje u medije; kulturni kapital; medijska konzumacija
(media; media audiences; trust in media; cultural capital; media consumption)
Sažetak
U radu su opisana demografska obilježja medijskih publika kako bi se identificirale socio-demografske determinante povjerenja u medije i percepcije hrvatskog medijskog prostora. Analizirani podaci su prikupljeni u okviru projekta "Povjerenje u medije" Fakulteta političkih znanosti. Rad se temelji na pretpostavci da će se razlike u demografskim karakteristikama i kulturnom kapitalu medijskih publika odraziti i u različitim stavovima o medijima.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Sociologija
POVEZANOST RADA
Projekti:
015-0152482-2475 - Medijska kultura u suvremenoj Hrvatskoj: pluralizam medija i medijske politike (Peruško, Zrinjka, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Fakultet političkih znanosti, Zagreb