Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 764625

Obilježja medijskih publika i povjerenje u medije


Čuvalo, Antonija
Obilježja medijskih publika i povjerenje u medije // Međunarodna znanstvena konferencija o stanju medija u regiji
Zagreb, Hrvatska, 2010. (predavanje, nije recenziran, neobjavljeni rad, ostalo)


CROSBI ID: 764625 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Obilježja medijskih publika i povjerenje u medije
(Characteristics of media audiences and trust in media.)

Autori
Čuvalo, Antonija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, ostalo

Skup
Međunarodna znanstvena konferencija o stanju medija u regiji

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 30.06.2010

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Nije recenziran

Ključne riječi
mediji; medijske publike; povjerenje u medije; kulturni kapital; medijska konzumacija
(media; media audiences; trust in media; cultural capital; media consumption)

Sažetak
U radu su opisana demografska obilježja medijskih publika kako bi se identificirale socio-demografske determinante povjerenja u medije i percepcije hrvatskog medijskog prostora. Analizirani podaci su prikupljeni u okviru projekta "Povjerenje u medije" Fakulteta političkih znanosti. Rad se temelji na pretpostavci da će se razlike u demografskim karakteristikama i kulturnom kapitalu medijskih publika odraziti i u različitim stavovima o medijima.

Izvorni jezik
Engleski

Znanstvena područja
Sociologija



POVEZANOST RADA


Projekti:
015-0152482-2475 - Medijska kultura u suvremenoj Hrvatskoj: pluralizam medija i medijske politike (Peruško, Zrinjka, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Fakultet političkih znanosti, Zagreb


Citiraj ovu publikaciju:

Čuvalo, Antonija
Obilježja medijskih publika i povjerenje u medije // Međunarodna znanstvena konferencija o stanju medija u regiji
Zagreb, Hrvatska, 2010. (predavanje, nije recenziran, neobjavljeni rad, ostalo)
Čuvalo, A. (2010) Obilježja medijskih publika i povjerenje u medije. U: Međunarodna znanstvena konferencija o stanju medija u regiji.
@article{article, author = {\v{C}uvalo, Antonija}, year = {2010}, keywords = {mediji, medijske publike, povjerenje u medije, kulturni kapital, medijska konzumacija}, title = {Obilje\v{z}ja medijskih publika i povjerenje u medije}, keyword = {mediji, medijske publike, povjerenje u medije, kulturni kapital, medijska konzumacija}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {\v{C}uvalo, Antonija}, year = {2010}, keywords = {media, media audiences, trust in media, cultural capital, media consumption}, title = {Characteristics of media audiences and trust in media.}, keyword = {media, media audiences, trust in media, cultural capital, media consumption}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font