Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 764338

Uloge odgojitelja u simboličkoj igri djece rane dobi


Badurina, Petra
Uloge odgojitelja u simboličkoj igri djece rane dobi // Napredak (Zagreb), 156 (2015), 47-75 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 764338 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Uloge odgojitelja u simboličkoj igri djece rane dobi
(The roles of the preschool teacher in the symbolic play of children of an early age)

Autori
Badurina, Petra

Izvornik
Napredak (Zagreb) (1330-0059) 156 (2015); 47-75

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
simbolička igra; uloge odgojitelja; dijete rane predškolske dobi
(symbolic play; roles of the teacher; child of an early age)

Sažetak
Svrha ovog rada jest prikazati sintezu modela sudjelovanja odgojitelja u simboličkoj igri djece rane dobi, prema modelu Hadley-a (2002.), u odnosu na dva osnovna tipa sudjelovanja: izvan tijeka igre i unutar tijeka igre, i provedenog, jednogodišnjeg, akcijskog istraživanja, s elementima etnografskog pristupa, na temu međudjelovanja prostorno-materijalnog okruženja na pojavu i razvoj simboličke igre djece rane dobi. Problematika razmatranja i određivanja uloga odgojitelja u simboličkoj igri djece rane dobi potkrijepljena je izjavama odgojitelja prikupljenih iz triju zagrebačkih vrtića, od kojih je jedan privatnog tipa. U istraživanju je sudjelovalo 197 ispitanika, od čega 20 odgojitelja (6 iz privatnog, a 14 iz gradskih vrtića) i 177 djece u dobi od 1. do 4. godine života, iz 9 odgojnih skupina, triju ustanova ranog odgoja i obrazovanja u Zagrebu.

Izvorni jezik
Engleski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Petra Badurina (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Badurina, Petra
Uloge odgojitelja u simboličkoj igri djece rane dobi // Napredak (Zagreb), 156 (2015), 47-75 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
Badurina, P. (2015) Uloge odgojitelja u simboličkoj igri djece rane dobi. Napredak (Zagreb), 156, 47-75.
@article{article, author = {Badurina, Petra}, year = {2015}, pages = {47-75}, keywords = {simboli\v{c}ka igra, uloge odgojitelja, dijete rane pred\v{s}kolske dobi}, journal = {Napredak (Zagreb)}, volume = {156}, issn = {1330-0059}, title = {Uloge odgojitelja u simboli\v{c}koj igri djece rane dobi}, keyword = {simboli\v{c}ka igra, uloge odgojitelja, dijete rane pred\v{s}kolske dobi} }
@article{article, author = {Badurina, Petra}, year = {2015}, pages = {47-75}, keywords = {symbolic play, roles of the teacher, child of an early age}, journal = {Napredak (Zagreb)}, volume = {156}, issn = {1330-0059}, title = {The roles of the preschool teacher in the symbolic play of children of an early age}, keyword = {symbolic play, roles of the teacher, child of an early age} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font