Pregled bibliografske jedinice broj: 764338
Uloge odgojitelja u simboličkoj igri djece rane dobi
Uloge odgojitelja u simboličkoj igri djece rane dobi // Napredak (Zagreb), 156 (2015), 47-75 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 764338 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloge odgojitelja u simboličkoj igri djece rane dobi
(The roles of the preschool teacher in the symbolic play of children of an early age)
Autori
Badurina, Petra
Izvornik
Napredak (Zagreb) (1330-0059) 156
(2015);
47-75
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
simbolička igra; uloge odgojitelja; dijete rane predškolske dobi
(symbolic play; roles of the teacher; child of an early age)
Sažetak
Svrha ovog rada jest prikazati sintezu modela sudjelovanja odgojitelja u simboličkoj igri djece rane dobi, prema modelu Hadley-a (2002.), u odnosu na dva osnovna tipa sudjelovanja: izvan tijeka igre i unutar tijeka igre, i provedenog, jednogodišnjeg, akcijskog istraživanja, s elementima etnografskog pristupa, na temu međudjelovanja prostorno-materijalnog okruženja na pojavu i razvoj simboličke igre djece rane dobi. Problematika razmatranja i određivanja uloga odgojitelja u simboličkoj igri djece rane dobi potkrijepljena je izjavama odgojitelja prikupljenih iz triju zagrebačkih vrtića, od kojih je jedan privatnog tipa. U istraživanju je sudjelovalo 197 ispitanika, od čega 20 odgojitelja (6 iz privatnog, a 14 iz gradskih vrtića) i 177 djece u dobi od 1. do 4. godine života, iz 9 odgojnih skupina, triju ustanova ranog odgoja i obrazovanja u Zagrebu.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Pedagogija