Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 764284

Supervizija u inkluzivnoj edukaciji


Igrić, Ljiljana; Cimperman, Robert; Skelac, Mirela
Supervizija u inkluzivnoj edukaciji // Osnove edukacijskog uključivanja-Škola po mjeri svakog djeteta je moguća / Igrić, Ljiljana (ur.).
Zagreb: Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Školska knjiga, 2015. str. 340-358


CROSBI ID: 764284 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Supervizija u inkluzivnoj edukaciji
(Supervision in inclusive education)

Autori
Igrić, Ljiljana ; Cimperman, Robert ; Skelac, Mirela

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, pregledni

Knjiga
Osnove edukacijskog uključivanja-Škola po mjeri svakog djeteta je moguća

Urednik/ci
Igrić, Ljiljana

Izdavač
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Školska knjiga

Grad
Zagreb

Godina
2015

Raspon stranica
340-358

ISBN
978-953-0-31593-8

Ključne riječi
supervizija u obrazovanju, inkluzivno obrazovanje, mobilni stručni tim
(supervision in education, educational inclusion, mobile professional team)

Sažetak
Višegodišnje iskustvo u primjeni supervizije u odgoju i obrazovanju s ciljem poticanja razvoja „škole za sve“ pokazalo je pozitivne učinke. S jedne strane su se analizom sadržaja supervizije utvrdili ozbiljni problemi s kojima se susreću mobilni stručni timovi, koordinatori škola i asistenti u nastavi. Ne samo da su njihove teškoće uzrokovane novinom uloga u školstvu, nego i činjenicom o nizu prepreka u odgoju i obrazovanju učenika s teškoćama u redovnoj školi, koje već predugo egzistiraju. To je u prvom redu nedostatak kontinuirane stručne podrške učiteljima i nedostatno cjeloživotno učenje odgojno-obrazovnih djelatnika, koje će doprinijeti inkluzivnoj edukaciji. S druge strane o korisnosti supervizije za mobilne stručne timove i asistente u nastavi govore rezultati evaluacije supervizijskih susreta. Zadovoljstvo polaznika i njihova procjena korisnosti za svakodnevni rad jasno ukazuju na potrebu supervizije kao sastavnog dijela obrazovnog sustava. U skladu sa stanovištem Pavlasa (2007.) supervizija pomaže uvođenju promjena u školstvo. Ona je potrebna svima i najboljim učiteljima s iskustvom i onima bez iskustva, nastavnicima i suradnicima u „burnout- u“, a ovim poglavljem se želio dati mali uvid u ulogu supervizije u razvoju nove, inkluzivne kulture škole u Hrvatskoj.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Ljiljana Igrić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Igrić, Ljiljana; Cimperman, Robert; Skelac, Mirela
Supervizija u inkluzivnoj edukaciji // Osnove edukacijskog uključivanja-Škola po mjeri svakog djeteta je moguća / Igrić, Ljiljana (ur.).
Zagreb: Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Školska knjiga, 2015. str. 340-358
Igrić, L., Cimperman, R. & Skelac, M. (2015) Supervizija u inkluzivnoj edukaciji. U: Igrić, L. (ur.) Osnove edukacijskog uključivanja-Škola po mjeri svakog djeteta je moguća. Zagreb, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Školska knjiga, str. 340-358.
@inbook{inbook, author = {Igri\'{c}, Ljiljana and Cimperman, Robert and Skelac, Mirela}, editor = {Igri\'{c}, L.}, year = {2015}, pages = {340-358}, keywords = {supervizija u obrazovanju, inkluzivno obrazovanje, mobilni stru\v{c}ni tim}, isbn = {978-953-0-31593-8}, title = {Supervizija u inkluzivnoj edukaciji}, keyword = {supervizija u obrazovanju, inkluzivno obrazovanje, mobilni stru\v{c}ni tim}, publisher = {Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu ; \v{S}kolska knjiga}, publisherplace = {Zagreb} }
@inbook{inbook, author = {Igri\'{c}, Ljiljana and Cimperman, Robert and Skelac, Mirela}, editor = {Igri\'{c}, L.}, year = {2015}, pages = {340-358}, keywords = {supervision in education, educational inclusion, mobile professional team}, isbn = {978-953-0-31593-8}, title = {Supervision in inclusive education}, keyword = {supervision in education, educational inclusion, mobile professional team}, publisher = {Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu ; \v{S}kolska knjiga}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font