Pregled bibliografske jedinice broj: 764273
Neverbalna komunikacija u poslovnom okruženju
Neverbalna komunikacija u poslovnom okruženju, 2015., diplomski rad, diplomski, Z, Zagreb, Hrvatska
CROSBI ID: 764273 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Neverbalna komunikacija u poslovnom okruženju
(Nonverbal communication in business)
Autori
Krasnić, Ana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Z
Mjesto
Zagreb, Hrvatska
Datum
20.05
Godina
2015
Stranica
73
Mentor
Brajša-Žganec, Andreja
Ključne riječi
neverbalna komunikacija; neverbalna poruka; mimika; govor tijela; držanje tijela; pokreti rukama; kontakt očima; ritam govora; menadžer; govornik; sugovornik; poslovna uspješnost
(non-verbal communication; non-verbal messages; facial expressions; body language; posture; hand movements; eye contact; speech rhythm; manager; speaker; interlocutor; business success)
Sažetak
Tema diplomskog rada je neverbalna komunikacija u poslovnom okruženju. U uvodu se obrađuju osnovni pojmovi kao što su postavljanje problema istraživanja, predmet, svrha i cilj istraživanja te korištene istraživačke metode. U ovome su radu definirani i objašnjeni osnovni elementi neverbalne komunikacije, a to su neverbalna signalizacija (kinezika, mimika, paralingvistika, proksemika i vanjski izgled) i neverbalni znakovi (izrazi osjećaja, ilustratori, regulatori, amblemi i adaptori). Predmet istraživanja ovog rada jest pružanje osnovnih informacija o korištenju neverbalne komunikacije u poslovnom okruženju. Cilj istraživanja je naglasiti važnost neverbalne komunikacije i povezati neverbalnu komunikaciju s poslovnim uspjehom. Istraživanje je potvrdilo obje postavljene hipoteze, hipoteza 1: Govorničke vještine utječu na menadžersku uspješnost, i hipoteza 2: Neverbalna komunikacija ima jači utjecaj na sugovornika nego verbalna.
Izvorni jezik
Hrvatski