Pregled bibliografske jedinice broj: 764266
Ključni aspekti poslovanja agroturističkih gospodarstava u vrijeme krize
Ključni aspekti poslovanja agroturističkih gospodarstava u vrijeme krize // Zbornik radova 1. znanstvenostručne konferencije s međunarodnim sudjelovanjem „Izazovi današnjice: Turizam danas – za sutra“ / Radić Lakoš, Tanja ; Bratić, Ivana ; Grubišić, Anita ; Marguš, Drago ; Mečev, Dijana ; Pavlović, Marina ; Poljičak, Ivica ; Radačić, Marko ; Šišara, Jelena ; Urem, Frane (ur.).
Šibenik: Veleučilište u Šibeniku, 2013. str. 255-262 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 764266 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Ključni aspekti poslovanja agroturističkih gospodarstava u vrijeme krize
(Key aspects of agrotourism businesses in times of crisis)
Autori
Tubić, Dejan ; Bosnić, Irena ; Bedeković, Vesna
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Zbornik radova 1. znanstvenostručne konferencije s međunarodnim sudjelovanjem „Izazovi današnjice: Turizam danas – za sutra“
/ Radić Lakoš, Tanja ; Bratić, Ivana ; Grubišić, Anita ; Marguš, Drago ; Mečev, Dijana ; Pavlović, Marina ; Poljičak, Ivica ; Radačić, Marko ; Šišara, Jelena ; Urem, Frane - Šibenik : Veleučilište u Šibeniku, 2013, 255-262
Skup
Izazovi današnjice: Turizam danas – za sutra“
Mjesto i datum
Šibenik, Hrvatska, 19.09.2013. - 20.09.2013
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
agroturistička gospodarstva ; kriza ; Istra ; Slavonija i Baranja
(agrotourism businesses ; crisis ; Istria ; Slavonia and Baranja)
Sažetak
Agroturizam se razvija u sve važniji sektor turizma. To je istovremeno moderan i tradicionalan oblik turizma ukorijenjen u lokalnoj tradiciji i temeljen na njenim geografskim obilježjima, tradiciji, kulturi i običajima. Međutim, suvremene tendencije na turističkom tržištu, poput sve oštrije konkurencije između pojedinih destinacija, zatim promjena u okolini i prilagođavanja novom sustavu tržišnih vrijednosti te promjene afiniteta turističkih potrošača nameću potrebu kontinuiranog osmišljavanja, planiranja, oblikovanja i unapređivanja turističkog proizvoda. Također, u posljednjih nekoliko godina na svjetskom tržištu prisutna je gospodarska kriza koja ima utjecaj na široki spektar gospodarskih djelatnosti pa tako i turizam. Budući da u uvjetima krize svi gospodarski subjekti moraju znati prilagoditi svoje aktivnosti kako bi ostali konkurenti na tržištu, osnovna svrha ovoga rada je utvrditi karakteristike poslovanja agroturističkih gospodarstava s područja Istarske županije te Slavonije i Baranje, kako bi se mogle postaviti smjernice za unapređivanje njihove djelatnosti na dinamičnom turističkom tržištu uz minimiziranje negativnog utjecaja svjetske gospodarske krize. U cilju dobivanja relevantnih podataka, istraživanje će obuhvatiti područje suradnje agroturističkih gospodarstava s ostalim subjektima turističke industrije u agroturizmu, zatim članstvo u udrugama, obrazovnu strukturu vlasnika i radnika agroturističkih gospodarstva te njihovu zainteresiranost za daljnje usavršavanje u cilju unapređenje agroturističke poslovne djelatnosti u vrijeme krize kao i obilježja marketinških aktivnosti agroturističkih gopodarstava s naglasnom na promociju i prodaju njihovih proizvoda. Dobivene spoznaje omogućiti će definiranje glavnih smjernica za unapređivanje agroturističke djelatnosti kako bi u vrijeme krize agroturistička gospodarstva zadržala svoju poziciju na tržištu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Veleučilište u Virovitici