Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 763862

V-dijagrami u matematičkom obrazovanju


Juričić Devčić, Marija
V-dijagrami u matematičkom obrazovanju // 14. Dani Mate Demarina - Suvremeni izazovi teorije i prakse odgoja i obrazovanja / Prskalo, Ivan i dr. (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2014. str. 129-138 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 763862 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
V-dijagrami u matematičkom obrazovanju
(V-diagrams in mathematical education)

Autori
Juričić Devčić, Marija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
14. Dani Mate Demarina - Suvremeni izazovi teorije i prakse odgoja i obrazovanja / Prskalo, Ivan i dr. - Zagreb : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2014, 129-138

ISBN
978-953-7210-72-4

Skup
14. Dani Mate Demarina - Suvremeni izazovi teorije i prakse odgoja i obrazovanja

Mjesto i datum
Topusko, Hrvatska, 29.05.2014. - 30.05.2014

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
V-dijagram; matematika; rješavanje problema; obrazovanje; vizualizacija znanja
(V-diagram; mathematics; problem solving; education; knowledge visualization)

Sažetak
U posljednje vrijeme razvijeni su brojni alati za vizualizaciju znanja koji sve više imaju primjenu i u obrazovanju. Među različitim oblicima vizualizacije znanja, V-dijagram se ističe kao alat koji poboljšava metakognitivne sposobnosti učenika. V-dijagram je specifična vrsta kognitivne mape sa zadanom strukturom. U osnovi, V-dijagram je tehnika učenja zasnovana na teoriji konstruktivizma, usmjerena prema učeniku te učenju istraživanjem i otkrivanjem. Taj alat omogućava učenicima razumjeti kako su događaji, procesi ili predmeti smisleno povezani, s ciljem da percipiraju spregu između onoga što je poznato i ono što tek treba otkriti i razumjeti u rješavanju nekog znanstvenog problema. V-dijagram strukturalno i vizualno povezuje metodološke aspekte neke aktivnosti s njenim temeljnim konceptualnim aspektima, oslanjajući se pritom na značajnu ulogu pojmova u učenju i pamćenju. V-dijagram ima dvije strane: konceptualnu (znanje) i metodološku (procesi). Obje strane su interakcijski povezane i ovisne, za što su odgovorna fokusna pitanja izravno povezana s događajima i/ili objektima. Događaji i/ili objekti su od izuzetne važnosti za formuliranje istraživačkih fokusnih pitanja, a samim tim i za daljnju interakciju među komponentama povezanima s konceptualnom i metodološkom stranom dijagrama. V-dijagrami imaju značajnu primjenu u evaluaciji i ocjenjivanju znanja. U matematici se V-dijagram uspješno koristi u rješavanju matematičkih problema.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Matematika, Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Marija Juričić-Devčić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Juričić Devčić, Marija
V-dijagrami u matematičkom obrazovanju // 14. Dani Mate Demarina - Suvremeni izazovi teorije i prakse odgoja i obrazovanja / Prskalo, Ivan i dr. (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2014. str. 129-138 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Juričić Devčić, M. (2014) V-dijagrami u matematičkom obrazovanju. U: Prskalo, I. (ur.)14. Dani Mate Demarina - Suvremeni izazovi teorije i prakse odgoja i obrazovanja.
@article{article, author = {Juri\v{c}i\'{c} Dev\v{c}i\'{c}, Marija}, editor = {Prskalo, I.}, year = {2014}, pages = {129-138}, keywords = {V-dijagram, matematika, rje\v{s}avanje problema, obrazovanje, vizualizacija znanja}, isbn = {978-953-7210-72-4}, title = {V-dijagrami u matemati\v{c}kom obrazovanju}, keyword = {V-dijagram, matematika, rje\v{s}avanje problema, obrazovanje, vizualizacija znanja}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Topusko, Hrvatska} }
@article{article, author = {Juri\v{c}i\'{c} Dev\v{c}i\'{c}, Marija}, editor = {Prskalo, I.}, year = {2014}, pages = {129-138}, keywords = {V-diagram, mathematics, problem solving, education, knowledge visualization}, isbn = {978-953-7210-72-4}, title = {V-diagrams in mathematical education}, keyword = {V-diagram, mathematics, problem solving, education, knowledge visualization}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Topusko, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font