Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 763650

Diskurzivna analiza tiskanih medija: pozicioniranje suvremene žene


Despotović, Mirela; Quien, Maja; Štrk, Marina
Diskurzivna analiza tiskanih medija: pozicioniranje suvremene žene // Diskurzivna analiza: Kvalitativni pristup u istraživanju medija / Leburić, Anči (ur.).
Split: Redak, 2011. str. 127-162


CROSBI ID: 763650 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Diskurzivna analiza tiskanih medija: pozicioniranje suvremene žene
(Discourse Analysis of the Print Media: Positioning of the Contemporary Woman)

Autori
Despotović, Mirela ; Quien, Maja ; Štrk, Marina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Diskurzivna analiza: Kvalitativni pristup u istraživanju medija

Urednik/ci
Leburić, Anči

Izdavač
Redak

Grad
Split

Godina
2011

Raspon stranica
127-162

ISBN
978-953-7595-63-0

Ključne riječi
tiskani mediji, diskurzivna analiza, žena, časopisi, reklame
(print media, discourse analysis, women, magazines, adds)

Sažetak
Provedeno je istraživanje koje je ciljalo definiranju, dijagnosticiranju i analiziranju diskursa položaja žena i medija u kontekstu suvremenog postindustrijskog društva. Diskurzivnom analizom istraženi su tiskani mediji Cosmopolitan, Gloria i Gloria IN. Među ostalim ove tiskovine propagiraju određeni životni stil i poželjni imidž, nevezano za tematiku članka kojeg čitamo ili vizualnih/ pismenih aspekata reklame koju gledamo. Kvantitativni rezultati ove analize pokazuju razine zastupljenosti određenih tema prema kategoriji sadržaja, količine reklamnog prostora, kategorija reklamnih poruka itd.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Maja Quien (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Despotović, Mirela; Quien, Maja; Štrk, Marina
Diskurzivna analiza tiskanih medija: pozicioniranje suvremene žene // Diskurzivna analiza: Kvalitativni pristup u istraživanju medija / Leburić, Anči (ur.).
Split: Redak, 2011. str. 127-162
Despotović, M., Quien, M. & Štrk, M. (2011) Diskurzivna analiza tiskanih medija: pozicioniranje suvremene žene. U: Leburić, A. (ur.) Diskurzivna analiza: Kvalitativni pristup u istraživanju medija. Split, Redak, str. 127-162.
@inbook{inbook, author = {Despotovi\'{c}, Mirela and Quien, Maja and \v{S}trk, Marina}, editor = {Leburi\'{c}, A.}, year = {2011}, pages = {127-162}, keywords = {tiskani mediji, diskurzivna analiza, \v{z}ena, \v{c}asopisi, reklame}, isbn = {978-953-7595-63-0}, title = {Diskurzivna analiza tiskanih medija: pozicioniranje suvremene \v{z}ene}, keyword = {tiskani mediji, diskurzivna analiza, \v{z}ena, \v{c}asopisi, reklame}, publisher = {Redak}, publisherplace = {Split} }
@inbook{inbook, author = {Despotovi\'{c}, Mirela and Quien, Maja and \v{S}trk, Marina}, editor = {Leburi\'{c}, A.}, year = {2011}, pages = {127-162}, keywords = {print media, discourse analysis, women, magazines, adds}, isbn = {978-953-7595-63-0}, title = {Discourse Analysis of the Print Media: Positioning of the Contemporary Woman}, keyword = {print media, discourse analysis, women, magazines, adds}, publisher = {Redak}, publisherplace = {Split} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font