Pregled bibliografske jedinice broj: 763650
Diskurzivna analiza tiskanih medija: pozicioniranje suvremene žene
Diskurzivna analiza tiskanih medija: pozicioniranje suvremene žene // Diskurzivna analiza: Kvalitativni pristup u istraživanju medija / Leburić, Anči (ur.).
Split: Redak, 2011. str. 127-162
CROSBI ID: 763650 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Diskurzivna analiza tiskanih medija: pozicioniranje suvremene žene
(Discourse Analysis of the Print Media: Positioning of the Contemporary Woman)
Autori
Despotović, Mirela ; Quien, Maja ; Štrk, Marina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Diskurzivna analiza: Kvalitativni pristup u istraživanju medija
Urednik/ci
Leburić, Anči
Izdavač
Redak
Grad
Split
Godina
2011
Raspon stranica
127-162
ISBN
978-953-7595-63-0
Ključne riječi
tiskani mediji, diskurzivna analiza, žena, časopisi, reklame
(print media, discourse analysis, women, magazines, adds)
Sažetak
Provedeno je istraživanje koje je ciljalo definiranju, dijagnosticiranju i analiziranju diskursa položaja žena i medija u kontekstu suvremenog postindustrijskog društva. Diskurzivnom analizom istraženi su tiskani mediji Cosmopolitan, Gloria i Gloria IN. Među ostalim ove tiskovine propagiraju određeni životni stil i poželjni imidž, nevezano za tematiku članka kojeg čitamo ili vizualnih/ pismenih aspekata reklame koju gledamo. Kvantitativni rezultati ove analize pokazuju razine zastupljenosti određenih tema prema kategoriji sadržaja, količine reklamnog prostora, kategorija reklamnih poruka itd.
Izvorni jezik
Hrvatski