Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 763647

Društveno odgovorno poslovanje kao konkurentna prednost: analiza ciljeva najuspješnijih tvrtki u Hrvatskoj


Quien, Maja
Društveno odgovorno poslovanje kao konkurentna prednost: analiza ciljeva najuspješnijih tvrtki u Hrvatskoj // Učenje za poduzetništvo: Zbornik radova 2. Međunarodne konferencije “Učenje za poduzetništvo” / Tafra, Vitomir (ur.).
Novi Sad: Univerzitet u Novom Sadu, Tehnološki fakultet Novi Sad, 2012. str. 301-305 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 763647 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Društveno odgovorno poslovanje kao konkurentna prednost: analiza ciljeva najuspješnijih tvrtki u Hrvatskoj
(Corporate Social Responsibility as Competitive Advantage: Analysis of the Objectives of the Most Successful Companies in Croatia)

Autori
Quien, Maja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Učenje za poduzetništvo: Zbornik radova 2. Međunarodne konferencije “Učenje za poduzetništvo” / Tafra, Vitomir - Novi Sad : Univerzitet u Novom Sadu, Tehnološki fakultet Novi Sad, 2012, 301-305

ISBN
978-86-6253-005-9

Skup
2. Međunarodna konferencija ˝Učenje za poduzetništvo˝

Mjesto i datum
Novi Sad, Srbija, 28.06.2012

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
društveno odgovorno poslovanje; tvrtka; poslovanje; analiza
(corporate social responsibility; company; business; analysis)

Sažetak
Etično poslovanje, odgovornost prema zaposlenicima, doprinos društvu te društvenim pitanjima kao što je ekologija, zdravlje, sigurnost, obrazovanje i slično, glavni su elementi društveno odgovornog poslovanja. Ono se ostvaruje kroz razvoj i implementaciju poslovnih praksi i djelovanja tvrtke s ciljem povećavanja dobrobiti zajednice i/ ili društva u kojoj se posluje, poboljšanja kvalitete života zaposlenika uz istovremeno stvaranje pozitivnog dojma tvrtke u javnosti (Kotler, Lee, 2005.). U ovom radu prezentirat će se rezultati analize implementiranosti društveno odgovornog poslovanja u najuspješnije tvrtke u Hrvatskoj. Cilj je analize utvrditi stupanj društveno odgovornog poslovanja u tim tvrtkama kako bi se ustanovilo stvara li takav tip poslovanja konkurentnu prednost. Tvrtke su odabrane prema ljestvici South East European Top 100 koji provodi Poslovni Dnevnik, a fokus je na dubinskoj analizi 13 tvrtki iz Hrvatske (Markušić, 2011.). Metoda koja se koristi u ovom istraživanju jest diskurzivna analiza, a analiziraju se misija, vizija, ciljevi i temeljne vrijednosti kompanije prema službenoj web stranici tvrtke. Društveno odgovorno poslovanje ima značajan utjecaj na pozitivan imidž tvrtke u društvu doprinoseći njenoj dodanoj vrijednosti te se pokazuje kao relevantna konkurenta prednost uspješnih tvrtki.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Maja Quien (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Quien, Maja
Društveno odgovorno poslovanje kao konkurentna prednost: analiza ciljeva najuspješnijih tvrtki u Hrvatskoj // Učenje za poduzetništvo: Zbornik radova 2. Međunarodne konferencije “Učenje za poduzetništvo” / Tafra, Vitomir (ur.).
Novi Sad: Univerzitet u Novom Sadu, Tehnološki fakultet Novi Sad, 2012. str. 301-305 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Quien, M. (2012) Društveno odgovorno poslovanje kao konkurentna prednost: analiza ciljeva najuspješnijih tvrtki u Hrvatskoj. U: Tafra, V. (ur.)Učenje za poduzetništvo: Zbornik radova 2. Međunarodne konferencije “Učenje za poduzetništvo”.
@article{article, author = {Quien, Maja}, editor = {Tafra, V.}, year = {2012}, pages = {301-305}, keywords = {dru\v{s}tveno odgovorno poslovanje, tvrtka, poslovanje, analiza}, isbn = {978-86-6253-005-9}, title = {Dru\v{s}tveno odgovorno poslovanje kao konkurentna prednost: analiza ciljeva najuspje\v{s}nijih tvrtki u Hrvatskoj}, keyword = {dru\v{s}tveno odgovorno poslovanje, tvrtka, poslovanje, analiza}, publisher = {Univerzitet u Novom Sadu, Tehnolo\v{s}ki fakultet Novi Sad}, publisherplace = {Novi Sad, Srbija} }
@article{article, author = {Quien, Maja}, editor = {Tafra, V.}, year = {2012}, pages = {301-305}, keywords = {corporate social responsibility, company, business, analysis}, isbn = {978-86-6253-005-9}, title = {Corporate Social Responsibility as Competitive Advantage: Analysis of the Objectives of the Most Successful Companies in Croatia}, keyword = {corporate social responsibility, company, business, analysis}, publisher = {Univerzitet u Novom Sadu, Tehnolo\v{s}ki fakultet Novi Sad}, publisherplace = {Novi Sad, Srbija} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font