Pregled bibliografske jedinice broj: 763647
Društveno odgovorno poslovanje kao konkurentna prednost: analiza ciljeva najuspješnijih tvrtki u Hrvatskoj
Društveno odgovorno poslovanje kao konkurentna prednost: analiza ciljeva najuspješnijih tvrtki u Hrvatskoj // Učenje za poduzetništvo: Zbornik radova 2. Međunarodne konferencije “Učenje za poduzetništvo” / Tafra, Vitomir (ur.).
Novi Sad: Univerzitet u Novom Sadu, Tehnološki fakultet Novi Sad, 2012. str. 301-305 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 763647 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Društveno odgovorno poslovanje kao konkurentna prednost: analiza ciljeva najuspješnijih tvrtki u Hrvatskoj
(Corporate Social Responsibility as Competitive Advantage: Analysis of the Objectives of the Most Successful Companies in Croatia)
Autori
Quien, Maja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Učenje za poduzetništvo: Zbornik radova 2. Međunarodne konferencije “Učenje za poduzetništvo”
/ Tafra, Vitomir - Novi Sad : Univerzitet u Novom Sadu, Tehnološki fakultet Novi Sad, 2012, 301-305
ISBN
978-86-6253-005-9
Skup
2. Međunarodna konferencija ˝Učenje za poduzetništvo˝
Mjesto i datum
Novi Sad, Srbija, 28.06.2012
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
društveno odgovorno poslovanje; tvrtka; poslovanje; analiza
(corporate social responsibility; company; business; analysis)
Sažetak
Etično poslovanje, odgovornost prema zaposlenicima, doprinos društvu te društvenim pitanjima kao što je ekologija, zdravlje, sigurnost, obrazovanje i slično, glavni su elementi društveno odgovornog poslovanja. Ono se ostvaruje kroz razvoj i implementaciju poslovnih praksi i djelovanja tvrtke s ciljem povećavanja dobrobiti zajednice i/ ili društva u kojoj se posluje, poboljšanja kvalitete života zaposlenika uz istovremeno stvaranje pozitivnog dojma tvrtke u javnosti (Kotler, Lee, 2005.). U ovom radu prezentirat će se rezultati analize implementiranosti društveno odgovornog poslovanja u najuspješnije tvrtke u Hrvatskoj. Cilj je analize utvrditi stupanj društveno odgovornog poslovanja u tim tvrtkama kako bi se ustanovilo stvara li takav tip poslovanja konkurentnu prednost. Tvrtke su odabrane prema ljestvici South East European Top 100 koji provodi Poslovni Dnevnik, a fokus je na dubinskoj analizi 13 tvrtki iz Hrvatske (Markušić, 2011.). Metoda koja se koristi u ovom istraživanju jest diskurzivna analiza, a analiziraju se misija, vizija, ciljevi i temeljne vrijednosti kompanije prema službenoj web stranici tvrtke. Društveno odgovorno poslovanje ima značajan utjecaj na pozitivan imidž tvrtke u društvu doprinoseći njenoj dodanoj vrijednosti te se pokazuje kao relevantna konkurenta prednost uspješnih tvrtki.
Izvorni jezik
Hrvatski