Pregled bibliografske jedinice broj: 763633
Convergence of advertising and publicity in Web 2.0
Convergence of advertising and publicity in Web 2.0 // Proceeding of the 16th Annual Frontiers in Service Conference
San Francisco (CA), Sjedinjene Američke Države, 2007. (predavanje, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 763633 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Convergence of advertising and publicity in Web 2.0
Autori
Tkalac Verčič, Ana ; Verčič, Dejan
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Proceeding of the 16th Annual Frontiers in Service Conference
/ - , 2007
Skup
16th Annual Frontiers in Service Conference
Mjesto i datum
San Francisco (CA), Sjedinjene Američke Države, 04.10.2007. - 07.10.2007
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
advertising; publicity; web 2.0
Sažetak
The main aim of this paper was to describe convergence of advertising and publicity in Web 2.0
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Ekonomija