Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 763563

Mogućnosti integracije učeničkih zadruga i socijalnog poduzetništva u obrazovnom procesu


Tkalec, Zdravko; Quien, Maja; Posavec, Zvjezdana
Mogućnosti integracije učeničkih zadruga i socijalnog poduzetništva u obrazovnom procesu // ˝Učenje za poduzetništvo˝ Znanstveni časopis ICEL3 konferencije / Tafra, Vitomir (ur.).
Zagreb: Visoka škola za ekonomiju, poduzetništvo i upravljanje Nikola Šubić Zrinski, 2013. str. 54-61 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


CROSBI ID: 763563 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Mogućnosti integracije učeničkih zadruga i socijalnog poduzetništva u obrazovnom procesu
(Possibilities of Integration of Student Cooperatives and Social Entrepreneurship in the Education Process)

Autori
Tkalec, Zdravko ; Quien, Maja ; Posavec, Zvjezdana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Izvornik
˝Učenje za poduzetništvo˝ Znanstveni časopis ICEL3 konferencije / Tafra, Vitomir - Zagreb : Visoka škola za ekonomiju, poduzetništvo i upravljanje Nikola Šubić Zrinski, 2013, 54-61

Skup
Međunarodna konferencija učenja za poduzetništvo ICEL

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 02.10.2013. - 03.10.2013

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
metoda učenja; učenička zadruga; socijalno poduzetništvo; društveni problemi
(learning method; school cooperative; social entrepreneurship; social problems)

Sažetak
Učenička zadruga je oblik vannastavnih aktivnosti pomoću kojih učenici osnovnih i srednjih škola stječu stručna znanja, poslovne vještine i poduzetničke stavove. Osnivaju ih škole s ciljem proizvodnje i stvaranja nove vrijednosti odnosno stjecanja proizvodnih vještina i poslovne dobiti. Na taj način se sinergijski spajaju proizvodno-stručna znanja i vještine s poslovno-poduzetničkim. Nastava se održava na kreativan, interaktivan način, a kurikulum učeničke zadruge mora sadržavati planiranje i proizvodnju određenih roba/usluga, realizaciju proizvoda/usluga na tržištu te, uvažavajući principe ekonomije, i raspodjelu poslovne dobiti. Učenici će takvim metodičko- didaktičkim pristupom biti kompetentni za pokretanje vlastitog gospodarskog subjekta koji će biti profitabilan i tržišno održiv. Značajna komponenta u stjecanju tih i takvih oblika znanja je i socijalna održivost. Osim stručnih i poduzetničkih znanja, učenici će biti socijalno osjetljiviji, što znači da će tijekom poslovanja uvažavati važnost ekološke održivosti kao i socijalnih obveza. Interesantna je integracija koncepata socijalnog poduzetništva i učeničkih zadruga s obzirom na višestruke koristi dionika u smislu učenika, škole, lokalne zajednice i širih društvenih struktura. Socijalno poduzetništvo se odnosi na poslovni pothvat koji teži rješavanju društvenih problema i pitanja ali istovremeno je financijski održiv. U tom se smislu poduzetnik može gledati kao mudar i odlučan iskorištavatelj društvenih promjena i kretanja (Martin, Osberg, 2007).

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Maja Quien (autor)

Avatar Url Zdravko Tkalec (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Tkalec, Zdravko; Quien, Maja; Posavec, Zvjezdana
Mogućnosti integracije učeničkih zadruga i socijalnog poduzetništva u obrazovnom procesu // ˝Učenje za poduzetništvo˝ Znanstveni časopis ICEL3 konferencije / Tafra, Vitomir (ur.).
Zagreb: Visoka škola za ekonomiju, poduzetništvo i upravljanje Nikola Šubić Zrinski, 2013. str. 54-61 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
Tkalec, Z., Quien, M. & Posavec, Z. (2013) Mogućnosti integracije učeničkih zadruga i socijalnog poduzetništva u obrazovnom procesu. U: Tafra, V. (ur.)˝Učenje za poduzetništvo˝ Znanstveni časopis ICEL3 konferencije.
@article{article, author = {Tkalec, Zdravko and Quien, Maja and Posavec, Zvjezdana}, editor = {Tafra, V.}, year = {2013}, pages = {54-61}, keywords = {metoda u\v{c}enja, u\v{c}eni\v{c}ka zadruga, socijalno poduzetni\v{s}tvo, dru\v{s}tveni problemi}, title = {Mogu\'{c}nosti integracije u\v{c}eni\v{c}kih zadruga i socijalnog poduzetni\v{s}tva u obrazovnom procesu}, keyword = {metoda u\v{c}enja, u\v{c}eni\v{c}ka zadruga, socijalno poduzetni\v{s}tvo, dru\v{s}tveni problemi}, publisher = {Visoka \v{s}kola za ekonomiju, poduzetni\v{s}tvo i upravljanje Nikola \v{S}ubi\'{c} Zrinski}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Tkalec, Zdravko and Quien, Maja and Posavec, Zvjezdana}, editor = {Tafra, V.}, year = {2013}, pages = {54-61}, keywords = {learning method, school cooperative, social entrepreneurship, social problems}, title = {Possibilities of Integration of Student Cooperatives and Social Entrepreneurship in the Education Process}, keyword = {learning method, school cooperative, social entrepreneurship, social problems}, publisher = {Visoka \v{s}kola za ekonomiju, poduzetni\v{s}tvo i upravljanje Nikola \v{S}ubi\'{c} Zrinski}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font