Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 763516

Škola za sve, razvrstavanje učenika i čimbenici učenja


Sekušak-Galešev, Snježana; Stančić, Zrinjka; Igrić, Ljiljana
Škola za sve, razvrstavanje učenika i čimbenici učenja // Osnove edukacijskog uključivanja-Škola po mjeri svakog djeteta je moguća / Igrić, Ljiljana (ur.).
Zagreb: Školska knjiga ; Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2015. str. 204-247


CROSBI ID: 763516 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Škola za sve, razvrstavanje učenika i čimbenici učenja
(School for all, classification of students and learning factors)

Autori
Sekušak-Galešev, Snježana ; Stančić, Zrinjka ; Igrić, Ljiljana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, pregledni

Knjiga
Osnove edukacijskog uključivanja-Škola po mjeri svakog djeteta je moguća

Urednik/ci
Igrić, Ljiljana

Izdavač
Školska knjiga ; Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

Grad
Zagreb

Godina
2015

Raspon stranica
204-247

ISBN
978-953-0-31593-8

Ključne riječi
razvrstavanje, stilovi učenja, motivacija, pažnja, pamćenje, strategije
(clasiffication, learning stiles, motivation, attention, memory, strategies)

Sažetak
Znanje o preferiranom stilu učenja učenika u razredu, o motivaciji te razumijevanje kako učenik pamti i u kojoj mjeri može fokusirati svoju pažnju daje učiteljima i roditeljima smjernice i ideje za planiranje poučavanja, a služi i kao poticaj za kreativno osmišljavanje pristupa u radu kod kuće. Individualizirani pristup u radu sa svim učenicima razreda ima uporište u analiziranim sposobnostima za učenje u ovom poglavlju. Kod pristupa poučavanju prilagođenom sposobnostima ciljevi se jasnije i lakše definiraju, a koraci prema realizaciji ciljeva u školovanju sasvim se specifično određuju. Želimo li unaprijediti učenje i poučavanje u sklopu školskog sustava, tada je jedna od najvažnijih zadaća nastave otkriti učenikove sposobnosti te na osnovi njih organizirati poučavanje, za razliku od oslanjanja na kategorije koje se fokusiraju isključivo na nedostatke i teškoće.Svaki učenik može uspjeti ako zna svoje jake strane. Nema neuspješnih učenika niti neuspješnih učitelja. Postoje samo učenici koji još nisu otkrili svoje sposobnosti i učitelji koji nisu prilagodili način poučavanja svojim učenicima.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija, Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb


Citiraj ovu publikaciju:

Sekušak-Galešev, Snježana; Stančić, Zrinjka; Igrić, Ljiljana
Škola za sve, razvrstavanje učenika i čimbenici učenja // Osnove edukacijskog uključivanja-Škola po mjeri svakog djeteta je moguća / Igrić, Ljiljana (ur.).
Zagreb: Školska knjiga ; Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2015. str. 204-247
Sekušak-Galešev, S., Stančić, Z. & Igrić, L. (2015) Škola za sve, razvrstavanje učenika i čimbenici učenja. U: Igrić, L. (ur.) Osnove edukacijskog uključivanja-Škola po mjeri svakog djeteta je moguća. Zagreb, Školska knjiga ; Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, str. 204-247.
@inbook{inbook, author = {Seku\v{s}ak-Gale\v{s}ev, Snje\v{z}ana and Stan\v{c}i\'{c}, Zrinjka and Igri\'{c}, Ljiljana}, editor = {Igri\'{c}, L.}, year = {2015}, pages = {204-247}, keywords = {razvrstavanje, stilovi u\v{c}enja, motivacija, pa\v{z}nja, pam\'{c}enje, strategije}, isbn = {978-953-0-31593-8}, title = {\v{S}kola za sve, razvrstavanje u\v{c}enika i \v{c}imbenici u\v{c}enja}, keyword = {razvrstavanje, stilovi u\v{c}enja, motivacija, pa\v{z}nja, pam\'{c}enje, strategije}, publisher = {\v{S}kolska knjiga ; Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb} }
@inbook{inbook, author = {Seku\v{s}ak-Gale\v{s}ev, Snje\v{z}ana and Stan\v{c}i\'{c}, Zrinjka and Igri\'{c}, Ljiljana}, editor = {Igri\'{c}, L.}, year = {2015}, pages = {204-247}, keywords = {clasiffication, learning stiles, motivation, attention, memory, strategies}, isbn = {978-953-0-31593-8}, title = {School for all, classification of students and learning factors}, keyword = {clasiffication, learning stiles, motivation, attention, memory, strategies}, publisher = {\v{S}kolska knjiga ; Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font