Pregled bibliografske jedinice broj: 763516
Škola za sve, razvrstavanje učenika i čimbenici učenja
Škola za sve, razvrstavanje učenika i čimbenici učenja // Osnove edukacijskog uključivanja-Škola po mjeri svakog djeteta je moguća / Igrić, Ljiljana (ur.).
Zagreb: Školska knjiga ; Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2015. str. 204-247
CROSBI ID: 763516 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Škola za sve, razvrstavanje učenika i čimbenici učenja
(School for all, classification of students and learning factors)
Autori
Sekušak-Galešev, Snježana ; Stančić, Zrinjka ; Igrić, Ljiljana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, pregledni
Knjiga
Osnove edukacijskog uključivanja-Škola po mjeri svakog djeteta je moguća
Urednik/ci
Igrić, Ljiljana
Izdavač
Školska knjiga ; Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
Grad
Zagreb
Godina
2015
Raspon stranica
204-247
ISBN
978-953-0-31593-8
Ključne riječi
razvrstavanje, stilovi učenja, motivacija, pažnja, pamćenje, strategije
(clasiffication, learning stiles, motivation, attention, memory, strategies)
Sažetak
Znanje o preferiranom stilu učenja učenika u razredu, o motivaciji te razumijevanje kako učenik pamti i u kojoj mjeri može fokusirati svoju pažnju daje učiteljima i roditeljima smjernice i ideje za planiranje poučavanja, a služi i kao poticaj za kreativno osmišljavanje pristupa u radu kod kuće. Individualizirani pristup u radu sa svim učenicima razreda ima uporište u analiziranim sposobnostima za učenje u ovom poglavlju. Kod pristupa poučavanju prilagođenom sposobnostima ciljevi se jasnije i lakše definiraju, a koraci prema realizaciji ciljeva u školovanju sasvim se specifično određuju. Želimo li unaprijediti učenje i poučavanje u sklopu školskog sustava, tada je jedna od najvažnijih zadaća nastave otkriti učenikove sposobnosti te na osnovi njih organizirati poučavanje, za razliku od oslanjanja na kategorije koje se fokusiraju isključivo na nedostatke i teškoće.Svaki učenik može uspjeti ako zna svoje jake strane. Nema neuspješnih učenika niti neuspješnih učitelja. Postoje samo učenici koji još nisu otkrili svoje sposobnosti i učitelji koji nisu prilagodili način poučavanja svojim učenicima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija, Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb