Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 763304

Promocija


Tkalac Verčič, Ana
Promocija // Osnove marketinga / Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana (ur.).
Zagreb: Adverta, 2007. str. 209-244


CROSBI ID: 763304 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Promocija
(Promotion)

Autori
Tkalac Verčič, Ana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, pregledni

Knjiga
Osnove marketinga

Urednik/ci
Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana

Izdavač
Adverta

Grad
Zagreb

Godina
2007

Raspon stranica
209-244

ISBN
978-953-99712-2-7

Ključne riječi
promocija, marketing
(promotion, marketing)

Sažetak
Knjiga obrađuje marketing kao apsolutno univerzalnu poslovnu koncepciju koju mogu i trebaju primjenjivati sva poduzeća i organizacije bez obzira na veličinu, djelatnost ili zemlju podrijetla. Strukturirana je tako da se kroz četiri tematske cjeline (Priroda marketinga, Analiza tržišnih prilika, Marketinški miks, Planiranje, kontrola i organizacija marketinških aktivnosti) čitatelja upozna s temeljnim znanjima o marketingu - različitim teorijama, metodama, tehnikama, sredstvima, praksama, procedurama i iskustvima. Knjiga nudi razumljiv okvir i odgovarajuće pristupe za analiziranje marketinga. Pojedina su područja marketinga obradili autori, koji su za njih specijalizirani stručnjaci i znanstvenici, ali i uvaženi sveučilišni nastavnički autoriteti.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Ana Tkalac Verčič (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Tkalac Verčič, Ana
Promocija // Osnove marketinga / Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana (ur.).
Zagreb: Adverta, 2007. str. 209-244
Tkalac Verčič, A. (2007) Promocija. U: Previšić, J. & Ozretić Došen, Đ. (ur.) Osnove marketinga. Zagreb, Adverta, str. 209-244.
@inbook{inbook, author = {Tkalac Ver\v{c}i\v{c}, Ana}, year = {2007}, pages = {209-244}, keywords = {promocija, marketing}, isbn = {978-953-99712-2-7}, title = {Promocija}, keyword = {promocija, marketing}, publisher = {Adverta}, publisherplace = {Zagreb} }
@inbook{inbook, author = {Tkalac Ver\v{c}i\v{c}, Ana}, year = {2007}, pages = {209-244}, keywords = {promotion, marketing}, isbn = {978-953-99712-2-7}, title = {Promotion}, keyword = {promotion, marketing}, publisher = {Adverta}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font