Pregled bibliografske jedinice broj: 763304
Promocija
Promocija // Osnove marketinga / Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana (ur.).
Zagreb: Adverta, 2007. str. 209-244
CROSBI ID: 763304 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Promocija
(Promotion)
Autori
Tkalac Verčič, Ana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, pregledni
Knjiga
Osnove marketinga
Urednik/ci
Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana
Izdavač
Adverta
Grad
Zagreb
Godina
2007
Raspon stranica
209-244
ISBN
978-953-99712-2-7
Ključne riječi
promocija, marketing
(promotion, marketing)
Sažetak
Knjiga obrađuje marketing kao apsolutno univerzalnu poslovnu koncepciju koju mogu i trebaju primjenjivati sva poduzeća i organizacije bez obzira na veličinu, djelatnost ili zemlju podrijetla. Strukturirana je tako da se kroz četiri tematske cjeline (Priroda marketinga, Analiza tržišnih prilika, Marketinški miks, Planiranje, kontrola i organizacija marketinških aktivnosti) čitatelja upozna s temeljnim znanjima o marketingu - različitim teorijama, metodama, tehnikama, sredstvima, praksama, procedurama i iskustvima. Knjiga nudi razumljiv okvir i odgovarajuće pristupe za analiziranje marketinga. Pojedina su područja marketinga obradili autori, koji su za njih specijalizirani stručnjaci i znanstvenici, ali i uvaženi sveučilišni nastavnički autoriteti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija