Pregled bibliografske jedinice broj: 763268
Human brands and Charisma
Human brands and Charisma // 7th International conference: Thought leaders in Brand Management
Lugano, 2010. str. 1346-1350 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 763268 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Human brands and Charisma
Autori
Tkalac Verčič, Ana ; Verčič, Dejan
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Skup
7th International conference: Thought leaders in Brand Management
Mjesto i datum
Lugano, Švicarska, 11.03.2011. - 22.03.2011
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
human brands; charisma
Sažetak
The main aim of this paper is to discuss human brands and charisma.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Ekonomija