Pregled bibliografske jedinice broj: 763189
Povezanost medijske pokrivenosti i percepcije međudržavnih odnosa ; Može li koorijentacijska teorija pomoći pri rješavanju komunikacijskih problema?
Povezanost medijske pokrivenosti i percepcije međudržavnih odnosa ; Može li koorijentacijska teorija pomoći pri rješavanju komunikacijskih problema? // XIX. Kongres CROMAR-a Marketinške paradigme za 21. stoljeće / Kesić, Tanja (ur.).
Zagreb: Hrvatska udruga za marketing (CROMAR), 2005. (predavanje, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)
CROSBI ID: 763189 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Povezanost medijske pokrivenosti i percepcije međudržavnih odnosa ; Može li koorijentacijska teorija pomoći pri rješavanju komunikacijskih problema?
(Link between media coverage and perception of inter-state relations ; Can the cooperation theory help troubleshoot communication problems?)
Autori
Tkalac Verčič, Ana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), ostalo
Izvornik
XIX. Kongres CROMAR-a Marketinške paradigme za 21. stoljeće
/ Kesić, Tanja - Zagreb : Hrvatska udruga za marketing (CROMAR), 2005
ISBN
953-6025-12-4
Skup
XIX Kongres CROMAR-a
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 21.10.2005. - 22.10.2005
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
marketin; zbornik; cromar; strategija marketinga; strateški marketing
(marketing; cromar; strategic marketing)
Sažetak
Cilj ovog rada bio je opisati povezanost medijske pokrivenosti i percepcije međudržavnih odnosa, te odgovoriti na pitanje može li koorelacijska teorija pomoći pri rješavanju komunikacijskih problema.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija