Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 763189

Povezanost medijske pokrivenosti i percepcije međudržavnih odnosa ; Može li koorijentacijska teorija pomoći pri rješavanju komunikacijskih problema?


Tkalac Verčič, Ana
Povezanost medijske pokrivenosti i percepcije međudržavnih odnosa ; Može li koorijentacijska teorija pomoći pri rješavanju komunikacijskih problema? // XIX. Kongres CROMAR-a Marketinške paradigme za 21. stoljeće / Kesić, Tanja (ur.).
Zagreb: Hrvatska udruga za marketing (CROMAR), 2005. (predavanje, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)


CROSBI ID: 763189 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Povezanost medijske pokrivenosti i percepcije međudržavnih odnosa ; Može li koorijentacijska teorija pomoći pri rješavanju komunikacijskih problema?
(Link between media coverage and perception of inter-state relations ; Can the cooperation theory help troubleshoot communication problems?)

Autori
Tkalac Verčič, Ana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), ostalo

Izvornik
XIX. Kongres CROMAR-a Marketinške paradigme za 21. stoljeće / Kesić, Tanja - Zagreb : Hrvatska udruga za marketing (CROMAR), 2005

ISBN
953-6025-12-4

Skup
XIX Kongres CROMAR-a

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 21.10.2005. - 22.10.2005

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Nije recenziran

Ključne riječi
marketin; zbornik; cromar; strategija marketinga; strateški marketing
(marketing; cromar; strategic marketing)

Sažetak
Cilj ovog rada bio je opisati povezanost medijske pokrivenosti i percepcije međudržavnih odnosa, te odgovoriti na pitanje može li koorelacijska teorija pomoći pri rješavanju komunikacijskih problema.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Ana Tkalac Verčič (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Tkalac Verčič, Ana
Povezanost medijske pokrivenosti i percepcije međudržavnih odnosa ; Može li koorijentacijska teorija pomoći pri rješavanju komunikacijskih problema? // XIX. Kongres CROMAR-a Marketinške paradigme za 21. stoljeće / Kesić, Tanja (ur.).
Zagreb: Hrvatska udruga za marketing (CROMAR), 2005. (predavanje, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)
Tkalac Verčič, A. (2005) Povezanost medijske pokrivenosti i percepcije međudržavnih odnosa ; Može li koorijentacijska teorija pomoći pri rješavanju komunikacijskih problema?. U: Kesić, T. (ur.)XIX. Kongres CROMAR-a Marketinške paradigme za 21. stoljeće.
@article{article, author = {Tkalac Ver\v{c}i\v{c}, Ana}, editor = {Kesi\'{c}, T.}, year = {2005}, keywords = {marketin, zbornik, cromar, strategija marketinga, strate\v{s}ki marketing}, isbn = {953-6025-12-4}, title = {Povezanost medijske pokrivenosti i percepcije me\djudr\v{z}avnih odnosa ; Mo\v{z}e li koorijentacijska teorija pomo\'{c}i pri rje\v{s}avanju komunikacijskih problema?}, keyword = {marketin, zbornik, cromar, strategija marketinga, strate\v{s}ki marketing}, publisher = {Hrvatska udruga za marketing (CROMAR)}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Tkalac Ver\v{c}i\v{c}, Ana}, editor = {Kesi\'{c}, T.}, year = {2005}, keywords = {marketing, cromar, strategic marketing}, isbn = {953-6025-12-4}, title = {Link between media coverage and perception of inter-state relations ; Can the cooperation theory help troubleshoot communication problems?}, keyword = {marketing, cromar, strategic marketing}, publisher = {Hrvatska udruga za marketing (CROMAR)}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font