Pregled bibliografske jedinice broj: 763047
Projekt “Programi intervencija i neki okolinski faktori edukacijskog uključivanja“. Inicijalni rezultati, smjernice u razvoju programa
Projekt “Programi intervencija i neki okolinski faktori edukacijskog uključivanja“. Inicijalni rezultati, smjernice u razvoju programa // Učenik s teškoćama između škole i obitelji / Igrić, Ljiljana, Fulgosi- Masnjak, Rea, Wagner Jakab, Ana (ur.).
Zagreb: Centar inkluzivne potpore IDEM, 2014. str. 99-115
CROSBI ID: 763047 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Projekt “Programi intervencija i neki okolinski faktori edukacijskog uključivanja“. Inicijalni rezultati, smjernice u razvoju programa
(Project "Intervention programmes and some factors of context". Initial results, directions for programm development)
Autori
Igrić, Ljiljana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Učenik s teškoćama između škole i obitelji
Urednik/ci
Igrić, Ljiljana, Fulgosi- Masnjak, Rea, Wagner Jakab, Ana
Izdavač
Centar inkluzivne potpore IDEM
Grad
Zagreb
Godina
2014
Raspon stranica
99-115
ISBN
978-953-98972-3-7
Ključne riječi
Roditelji djece s teškoćama, tolerancija vršnjaka, tolerancija učitelja, učiteljska kompetencija
(Parents of children with disabilities, tolerance of peers, tolerance of teachers , competence of teachers)
Sažetak
U inicijalnom istraživanju provedenom prije početka provođenja programa za poticanje tolerancije u školi i razvoja senzibiliteta za različitost, dobivene su vrlo važne informacije koje potvrđuju sljedeće pretpostavke: Tolerancija učenika povezana je s nekim obilježjima učenika, kao to je „označenost da ima teškoće“ što je u skladu s rezultatima drugih istraživanja, o čemu će se voditi računa pri izradi programa tolerancije s učenicima. Neka obilježja roditelja iz ovoga uzorka statistički su značajno povezana s tolerancijom njihove djece, pa će se u preporukama za roditelje uzeti u obzir njihove osobine i kompetentnost za ulogu roditelja. Tolerancija nastavnika uključenih u ovo ispitivanje, povezana je s njihovom percipiranom kompetencijom za ulogu učitelja, pa će se o tome voditi računa prilikom izrade i izvođenja programa za učitelje.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Sociologija, Psihologija, Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb
Profili:
Ljiljana Igrić
(autor)