Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 763047

Projekt “Programi intervencija i neki okolinski faktori edukacijskog uključivanja“. Inicijalni rezultati, smjernice u razvoju programa


Igrić, Ljiljana
Projekt “Programi intervencija i neki okolinski faktori edukacijskog uključivanja“. Inicijalni rezultati, smjernice u razvoju programa // Učenik s teškoćama između škole i obitelji / Igrić, Ljiljana, Fulgosi- Masnjak, Rea, Wagner Jakab, Ana (ur.).
Zagreb: Centar inkluzivne potpore IDEM, 2014. str. 99-115


CROSBI ID: 763047 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Projekt “Programi intervencija i neki okolinski faktori edukacijskog uključivanja“. Inicijalni rezultati, smjernice u razvoju programa
(Project "Intervention programmes and some factors of context". Initial results, directions for programm development)

Autori
Igrić, Ljiljana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Učenik s teškoćama između škole i obitelji

Urednik/ci
Igrić, Ljiljana, Fulgosi- Masnjak, Rea, Wagner Jakab, Ana

Izdavač
Centar inkluzivne potpore IDEM

Grad
Zagreb

Godina
2014

Raspon stranica
99-115

ISBN
978-953-98972-3-7

Ključne riječi
Roditelji djece s teškoćama, tolerancija vršnjaka, tolerancija učitelja, učiteljska kompetencija
(Parents of children with disabilities, tolerance of peers, tolerance of teachers , competence of teachers)

Sažetak
U inicijalnom istraživanju provedenom prije početka provođenja programa za poticanje tolerancije u školi i razvoja senzibiliteta za različitost, dobivene su vrlo važne informacije koje potvrđuju sljedeće pretpostavke: Tolerancija učenika povezana je s nekim obilježjima učenika, kao to je „označenost da ima teškoće“ što je u skladu s rezultatima drugih istraživanja, o čemu će se voditi računa pri izradi programa tolerancije s učenicima. Neka obilježja roditelja iz ovoga uzorka statistički su značajno povezana s tolerancijom njihove djece, pa će se u preporukama za roditelje uzeti u obzir njihove osobine i kompetentnost za ulogu roditelja. Tolerancija nastavnika uključenih u ovo ispitivanje, povezana je s njihovom percipiranom kompetencijom za ulogu učitelja, pa će se o tome voditi računa prilikom izrade i izvođenja programa za učitelje.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Sociologija, Psihologija, Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Ljiljana Igrić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Igrić, Ljiljana
Projekt “Programi intervencija i neki okolinski faktori edukacijskog uključivanja“. Inicijalni rezultati, smjernice u razvoju programa // Učenik s teškoćama između škole i obitelji / Igrić, Ljiljana, Fulgosi- Masnjak, Rea, Wagner Jakab, Ana (ur.).
Zagreb: Centar inkluzivne potpore IDEM, 2014. str. 99-115
Igrić, L. (2014) Projekt “Programi intervencija i neki okolinski faktori edukacijskog uključivanja“. Inicijalni rezultati, smjernice u razvoju programa. U: Igrić, Ljiljana, Fulgosi- Masnjak, Rea, Wagner Jakab, Ana (ur.) Učenik s teškoćama između škole i obitelji. Zagreb, Centar inkluzivne potpore IDEM, str. 99-115.
@inbook{inbook, author = {Igri\'{c}, Ljiljana}, year = {2014}, pages = {99-115}, keywords = {Roditelji djece s te\v{s}ko\'{c}ama, tolerancija vr\v{s}njaka, tolerancija u\v{c}itelja, u\v{c}iteljska kompetencija}, isbn = {978-953-98972-3-7}, title = {Projekt “Programi intervencija i neki okolinski faktori edukacijskog uklju\v{c}ivanja“. Inicijalni rezultati, smjernice u razvoju programa}, keyword = {Roditelji djece s te\v{s}ko\'{c}ama, tolerancija vr\v{s}njaka, tolerancija u\v{c}itelja, u\v{c}iteljska kompetencija}, publisher = {Centar inkluzivne potpore IDEM}, publisherplace = {Zagreb} }
@inbook{inbook, author = {Igri\'{c}, Ljiljana}, year = {2014}, pages = {99-115}, keywords = {Parents of children with disabilities, tolerance of peers, tolerance of teachers , competence of teachers}, isbn = {978-953-98972-3-7}, title = {Project "Intervention programmes and some factors of context". Initial results, directions for programm development}, keyword = {Parents of children with disabilities, tolerance of peers, tolerance of teachers , competence of teachers}, publisher = {Centar inkluzivne potpore IDEM}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font