Pregled bibliografske jedinice broj: 762883
Neuspjeh Wal-Marta u Njemačkoj kao vrijedna lekcija iz strategije internacionalizacije
Neuspjeh Wal-Marta u Njemačkoj kao vrijedna lekcija iz strategije internacionalizacije // Suvremena trgovina, 40 (2015), 2; 50-53 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 762883 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Neuspjeh Wal-Marta u Njemačkoj kao vrijedna lekcija iz strategije internacionalizacije
(The failure of Wal-Mart in Gemany as a valuable lesson in internationalization strategy)
Autori
Knežević, Blaženka ; Delić, Mia ; Kirin, Marko
Izvornik
Suvremena trgovina (1330-0180) 40
(2015), 2;
50-53
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
maloprodaja; internacionalizacija; Wal-Mart; strategija internacionalizacije
(retail; internationalization; Wal-Mart; internationalization strategy)
Sažetak
Na poslovnim školama diljem razvijenoga svijeta ulazak Wal-Marta na njemačko tržište iznosi se i obrađuje kao primjer izrazito loše strategije širenja na strano tržište, pogotovo u kontekstu prilagodbe kulturi i vrijednosnim sustavima društva. U radu se obrazlažu najvažniji čimbenici neuspjeha Wal-Marta na tržištu Njemačke.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb