Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 762667

Marketing i odnosi s javnošću – uloge, granice i odnosi


Tkalac Verčič, Ana
Marketing i odnosi s javnošću – uloge, granice i odnosi // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 16 (2004), 1/2; 39-53 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 762667 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Marketing i odnosi s javnošću – uloge, granice i odnosi
(Marketing and public relations - roles, limits and relations)

Autori
Tkalac Verčič, Ana

Izvornik
Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu (0353-4790) 16 (2004), 1/2; 39-53

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
odnosi s javnošću; marketing; model odnosa funkcija
(public relations; marketing)

Sažetak
U današnjoj, sve složenijoj organizaciji poslovanja postoji određena konfuzija kada se radi o ulogama i granicama koje u kompaniji imaju funkcije marketinga i odnosa s javnošću. Iako je izjednačavanje funkcija odnosa s javnošću i marketinga u poslovnoj praksi dosta često, među stručnjacima za odnose s javnošću postoji konstantna debata o odnosima ove dvije funkcije. S jedne strane se nalaze praktičari koji vrlo često rade kao podrška marketinškoj funkciji organizacije, a s druge strane se (češće) nalaze znanstvenici koji smatraju funkciju odnosa s javnošću potpuno odvojenom od funkcije marketinga. Ubrzanim razvojem odnosa s javnošću i marketinga, obje funkcije igraju sve veću ulogu u određivanju politike poslovanja organizacije. Marketing usmjerava i potiče marketinšku orijentaciju organizacije, dok se odnosi s javnošću nadaju većoj usmjerenosti javno poželjnim ciljevima, pri čemu dvije orijentacije nisu nužno kompatibilne. Preklapanje dvije funkcije i slični zadaci koje imaju, ukazuje na potrebu da se povezanost marketinga i odnosa s javnošću na neki način formalizira.

Izvorni jezik
Engleski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Ana Tkalac Verčič (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Tkalac Verčič, Ana
Marketing i odnosi s javnošću – uloge, granice i odnosi // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 16 (2004), 1/2; 39-53 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
Tkalac Verčič, A. (2004) Marketing i odnosi s javnošću – uloge, granice i odnosi. Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 16 (1/2), 39-53.
@article{article, author = {Tkalac Ver\v{c}i\v{c}, Ana}, year = {2004}, pages = {39-53}, keywords = {odnosi s javno\v{s}\'{c}u, marketing, model odnosa funkcija}, journal = {Tr\v{z}i\v{s}te : \v{c}asopis za tr\v{z}i\v{s}nu teoriju i praksu}, volume = {16}, number = {1/2}, issn = {0353-4790}, title = {Marketing i odnosi s javno\v{s}\'{c}u – uloge, granice i odnosi}, keyword = {odnosi s javno\v{s}\'{c}u, marketing, model odnosa funkcija} }
@article{article, author = {Tkalac Ver\v{c}i\v{c}, Ana}, year = {2004}, pages = {39-53}, keywords = {public relations, marketing}, journal = {Tr\v{z}i\v{s}te : \v{c}asopis za tr\v{z}i\v{s}nu teoriju i praksu}, volume = {16}, number = {1/2}, issn = {0353-4790}, title = {Marketing and public relations - roles, limits and relations}, keyword = {public relations, marketing} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font