Pregled bibliografske jedinice broj: 762667
Marketing i odnosi s javnošću – uloge, granice i odnosi
Marketing i odnosi s javnošću – uloge, granice i odnosi // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 16 (2004), 1/2; 39-53 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 762667 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketing i odnosi s javnošću – uloge, granice i odnosi
(Marketing and public relations - roles, limits and relations)
Autori
Tkalac Verčič, Ana
Izvornik
Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu (0353-4790) 16
(2004), 1/2;
39-53
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
odnosi s javnošću; marketing; model odnosa funkcija
(public relations; marketing)
Sažetak
U današnjoj, sve složenijoj organizaciji poslovanja postoji određena konfuzija kada se radi o ulogama i granicama koje u kompaniji imaju funkcije marketinga i odnosa s javnošću. Iako je izjednačavanje funkcija odnosa s javnošću i marketinga u poslovnoj praksi dosta često, među stručnjacima za odnose s javnošću postoji konstantna debata o odnosima ove dvije funkcije. S jedne strane se nalaze praktičari koji vrlo često rade kao podrška marketinškoj funkciji organizacije, a s druge strane se (češće) nalaze znanstvenici koji smatraju funkciju odnosa s javnošću potpuno odvojenom od funkcije marketinga. Ubrzanim razvojem odnosa s javnošću i marketinga, obje funkcije igraju sve veću ulogu u određivanju politike poslovanja organizacije. Marketing usmjerava i potiče marketinšku orijentaciju organizacije, dok se odnosi s javnošću nadaju većoj usmjerenosti javno poželjnim ciljevima, pri čemu dvije orijentacije nisu nužno kompatibilne. Preklapanje dvije funkcije i slični zadaci koje imaju, ukazuje na potrebu da se povezanost marketinga i odnosa s javnošću na neki način formalizira.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Ekonomija