Pregled bibliografske jedinice broj: 762596
Preporuke za unaprjeđenje kurikula nastave matematike temeljene na rezultatima istraživanja TIMSS 2011.
Preporuke za unaprjeđenje kurikula nastave matematike temeljene na rezultatima istraživanja TIMSS 2011., 2014. (elaborat/studija).
CROSBI ID: 762596 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Preporuke za unaprjeđenje kurikula nastave matematike temeljene na rezultatima istraživanja TIMSS 2011.
(Recommendations for improving the curriculum of mathematics based on the results of the TIMSS 2011)
Autori
Buljan Culej, Jasminka
Izvornik
NCVVO
Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, elaborat/studija
Godina
2014
Ključne riječi
TIMSS; matematika; procjena; kurikul; osnovna škola
(TIMSS; mathematics; assessment; curriculum; primary school)
Sažetak
Istraživanja TIMSS predstavljaju sveobuhvatni uvid u kurikul matematike i prirodoslovlja u osnovnim školama. Rezultati, koji se prikazuju kao postignuće učenika na nacionalnoj razini, pokazuju koliko je određena zemlja konkurentna stečenim kompetencijama na globalnoj razini, ali i među zemljama u okruženju. Hrvatska se prvi put uključila u istraživanje TIMSS 2011. godine, a rezultati učenika u Hrvatskoj odraz su obrazovne politike, Nastavnog plana i programa, metoda poučavanja i opremljenosti škola u širem socioekonomskom kontekstu. Istraživanje TIMSS je već rezultatima prvog ciklusa jasno ukazalo na nedostatke Nastavnog plana i programa koji po svom sadržaju nije dostatan za kompetencije učenika na razini ISCED 1 u 21. stoljeću u kontekstu Europskih obrazovnih politika.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Matematika, Pedagogija