Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 762596

Preporuke za unaprjeđenje kurikula nastave matematike temeljene na rezultatima istraživanja TIMSS 2011.


Buljan Culej, Jasminka
Preporuke za unaprjeđenje kurikula nastave matematike temeljene na rezultatima istraživanja TIMSS 2011., 2014. (elaborat/studija).


CROSBI ID: 762596 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Preporuke za unaprjeđenje kurikula nastave matematike temeljene na rezultatima istraživanja TIMSS 2011.
(Recommendations for improving the curriculum of mathematics based on the results of the TIMSS 2011)

Autori
Buljan Culej, Jasminka

Izvornik
NCVVO

Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, elaborat/studija

Godina
2014

Ključne riječi
TIMSS; matematika; procjena; kurikul; osnovna škola
(TIMSS; mathematics; assessment; curriculum; primary school)

Sažetak
Istraživanja TIMSS predstavljaju sveobuhvatni uvid u kurikul matematike i prirodoslovlja u osnovnim školama. Rezultati, koji se prikazuju kao postignuće učenika na nacionalnoj razini, pokazuju koliko je određena zemlja konkurentna stečenim kompetencijama na globalnoj razini, ali i među zemljama u okruženju. Hrvatska se prvi put uključila u istraživanje TIMSS 2011. godine, a rezultati učenika u Hrvatskoj odraz su obrazovne politike, Nastavnog plana i programa, metoda poučavanja i opremljenosti škola u širem socioekonomskom kontekstu. Istraživanje TIMSS je već rezultatima prvog ciklusa jasno ukazalo na nedostatke Nastavnog plana i programa koji po svom sadržaju nije dostatan za kompetencije učenika na razini ISCED 1 u 21. stoljeću u kontekstu Europskih obrazovnih politika.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Matematika, Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Nacionalni centar

Profili:

Avatar Url Jasminka Buljan Culej (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Buljan Culej, Jasminka
Preporuke za unaprjeđenje kurikula nastave matematike temeljene na rezultatima istraživanja TIMSS 2011., 2014. (elaborat/studija).
Buljan Culej, J. (2014) Preporuke za unaprjeđenje kurikula nastave matematike temeljene na rezultatima istraživanja TIMSS 2011.. NCVVO. Elaborat/studija.
@unknown{unknown, author = {Buljan Culej, Jasminka}, year = {2014}, keywords = {TIMSS, matematika, procjena, kurikul, osnovna \v{s}kola}, title = {Preporuke za unaprje\djenje kurikula nastave matematike temeljene na rezultatima istra\v{z}ivanja TIMSS 2011.}, keyword = {TIMSS, matematika, procjena, kurikul, osnovna \v{s}kola} }
@unknown{unknown, author = {Buljan Culej, Jasminka}, year = {2014}, keywords = {TIMSS, mathematics, assessment, curriculum, primary school}, title = {Recommendations for improving the curriculum of mathematics based on the results of the TIMSS 2011}, keyword = {TIMSS, mathematics, assessment, curriculum, primary school} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font