Pregled bibliografske jedinice broj: 762494
Osnove edukacijskog uključivanja, Škola po mjeri svakog djeteta je moguća
Osnove edukacijskog uključivanja, Škola po mjeri svakog djeteta je moguća / Igrić, Ljiljana (ur.).
Zagreb: Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Školska knjiga, 2015
CROSBI ID: 762494 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Osnove edukacijskog uključivanja, Škola po mjeri
svakog djeteta je moguća
(Introduction to Educational Inslusion- School for
Every Child)
Autori
Igrić, Ljiljana i suradnici
Vrsta obrazovnog materijala
Udžbenik (visokoškolsko obrazovanje)
Izdavač
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Školska knjiga
Grad
Zagreb
Godina
2015
Stranica
393
ISBN
978-953-0-31593-8
Ključne riječi
inkluzivno obrazovanje ; prava osoba s invaliditetom ; inkluzivna škola ; inkluzivno poučavanje ; individualni edukacijski plan ; procjena za školsko učenje ; inkluzivno istraživanje ; asistenti u nastavi ; mobilni stručni tim
(inclusive education ; rights of persons with disabilities ; inclusive school ; inclusive teaching ; Individual educational plan ; assessment in inclusive education ; inclusive research ; teaching assistant ; mobile proffessional team)
Sažetak
Knjigom Osnove edukacijskog uključivanja autori na jednom mjestu pružaju čitateljima neophodne spoznaje o odgoju i obrazovanju u uvjetima škole, koja je jednako dostupna svoj djeci, odnosno o školi koja se danas naziva inkluzivnom školom ili školom za sve. Uključivanje svih učenika u školu svoje lokalne sredine razmatra se sa stanovišta obogaćivanja, jer raznolikost školskih razreda nudi izazove i prilike obogaćenog konteksta učenja, koji odgovara raznolikosti u našem svakodnevnom životu. Namijenjena je studentima koji su se opredijelili da postanu stručnjaci u odgoju i obrazovanju, bilo edukacijsko- rehabilitacijski stručnjaci ili učitelji, profesori, pedagozi ili psiholozi. U deset tematski i pristupom različitih poglavlja sadržane su informacije koje mogu biti koristan udžbenički materijal studentima preddiplomskog, diplomskog ili poslijediplomskog studija. Autori su sveučilišni profesori i stručnjaci s velikim iskustvom u odgoju i obrazovanju ili u istraživanjima i zastupanju politike socijalne pravednosti u pristupu osobama s invaliditetom i djeci s teškoćama. Uz hrvatske autore, koji su sami sudjelovali u stvaranju uvjeta za školu za sve u Hrvatskoj od početaka takozvane integracije djece s teškoćama, svoj su doprinos ovom djelu dale i autorice s uglednih sveučilišta iz država koje prednjače u procesima odgojno-obrazovne inkluzije (Engleska, Norveška i Kanada). Budući Hrvatska nema još dovoljno iskustva u organiziranju škola koje će odgovarati svima, počevši od metoda poučavanja do rukovođenja školom, neka su poglavlja posvećena upravo upoznavanju iskustava drugih država da bi njihova iskustva u istraživanjima i praksi mogli koristiti kao smjernice daljnjeg razvoja škole za sve u Hrvatskoj. S druge strane kroz pregled vlastitih istraživanja urednice ove knjige i njenih suradnika može se pratiti razvoj istraživanja i prakse na području inkluzije u Hrvatskoj. Prilikom pristupanja pisanju ove knjige namjera autora je bila dati doprinos podizanju razine informiranosti i spoznaja na planu odgojno- obrazovnog uključivanja u Hrvatskoj, posebno budućih nositelja razvoja u školstvu, a sadašnjih studenata. Knjiga može posebno biti od koristi u cijeloživotom obrazovanju sadašnjih odgojno- obrazovnih djelatnika i doprinijeti razvoju njihovih profesionalnih kompetencija za osuvremenjivanje hrvatske škole.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Sociologija, Psihologija, Pedagogija, Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb
Profili:
Ljiljana Igrić
(autor)