Pregled bibliografske jedinice broj: 762274
Istraživanja paradigmi djetinjstva, odgoja i obrazovanja:IV. simpozij: Nastava i škola za net -generacije: Unutarnja reforma nastave u osnovnoj i srednjoj školi
Istraživanja paradigmi djetinjstva, odgoja i obrazovanja:IV. simpozij: Nastava i škola za net -generacije: Unutarnja reforma nastave u osnovnoj i srednjoj školi / Opić, Siniša ; Matijević, Milan (ur.), 2015 (zbornik)
CROSBI ID: 762274 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Istraživanja paradigmi djetinjstva, odgoja i obrazovanja:IV. simpozij: Nastava i škola za net -generacije: Unutarnja reforma nastave u osnovnoj i srednjoj školi
(Researching Paradigms of Childhood and Education: 4 th Symposium: School for Net-generation: Internal Reform of Primary and Secondary School Education)
Urednik/ci
Opić, Siniša ; Matijević, Milan
Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Uredničke knjige, zbornik, znanstvena
Grad
Zagreb
Godina
2015
Stranica
726
ISBN
9789537210823
Ključne riječi
demokratizacija obrazovanja; inkluzivno obrazovanje; odgojne kvalitete net generacije; konstruktivističko e-učenje; kreativno učenje; poduzetničko obrazovanje; ocjenjivanje učenika i obrazovnih ishoda; udžbenik; školska fobija i drugi psihološka pitanja sudjelovanja učenika u nastavi; daroviti učenici u nastavi i školi; metodologija istraživanja; karakteristike net generacije; konstruktivizam
(democratization of education; inclusive education; educational quality net generation; constructivist; e-learning; creative learning; entrepreneurship education; student assessment and learning outcomes; textbook; school phobias and other psychological issues of participation of students in learning; gifted students in the classroom and the school; the research methodology; the characteristics of the net generation; constructivism)
Sažetak
Ovaj Zbornik je organiziran kao dio programa istraživačkih aktivnosti Učiteljskoga fakulteta u Zagrebu koji financira Hrvatska zaklada za znanost u okviru znanstvenog projekta Nastava i škola za net generacije: Unutarnja reforma nastave u osnovnim i srednjim školama. Na poziv organizatora ove međunarodne konferencije odazvali su se svojim istraživačkim radovima učitelji iz primarnog i sekundarnog obrazovanja te sveučilišni nastavnici i istraživači školskih i pedagoških pitanja iz četrnaest država: Albanija, Austrija, Brazil, Bosna i Hercegovina, Crna Gora, Finska, Hrvatska, Kosovo, Makedonija, Njemačka, Poljska, Rumunjska, Slovenija, Srbija. Ovaj je simpozij prilika za kritičku analizu svih varijabli nastave u osnovnim i srednjim školama ; procjenu primjerenosti obrazovne sredine i okoline za učenje pripadnika net-generacije, prezentiranje zanimljivih pedagoških projekata koji su organizirani u osnovnim i srednjim školama te prezentiranje rezultata istraživanja u primarnom i sekundarnom obrazovanju. Središnje pitanja kojima se bavi većina autora odnose se na kurikularne promjene odnosno na unturanju reformu nastave. Autori su uvažili preporuke organizatora konferencije te ponudili za prezentaciju radove koji se bave pitanjima glavnih subjekata koji sudjeluju u organizaciji škole i nastave: učenici, učitelji i roditelji te pitanjima uređenja i opremanja obrazovne sredine u kojoj se organiziraju poučavanje i učenje. Posebno se ističe veći broj naslova koji se odnose na obogaćivanje nastave digitalnim medijima: facebook, pametni telefoni, blog, društvene mreže u nastavi i školi itd. Veći broj autora sugerira istraživanje i modeliranje škole i nastave za budućnost, a koje bi trebale uvažavati karakteristike i stilove življenja i učenja pripadnika net generacija koje ovih godina ulaze u školski sustav.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb