Pregled bibliografske jedinice broj: 761985
Pozicioniranje marke u digitalnom okruženju na primjeru digitalnih posrednika
Pozicioniranje marke u digitalnom okruženju na primjeru digitalnih posrednika, 2015., diplomski rad, Ekonomski fakultet Zagrebu, Zagreb
CROSBI ID: 761985 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Pozicioniranje marke u digitalnom okruženju na primjeru digitalnih posrednika
(Brand positioning in the digital environment: The case of online intermediaries)
Autori
Vuger, Iva
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Ekonomski fakultet Zagrebu
Mjesto
Zagreb
Datum
26.01
Godina
2015
Stranica
101
Mentor
Škare, Vatroslav
Ključne riječi
pozicioniranje marke; ponuda vrijednosti; digitalni posrednici; usluge zrakoplovnog prijevoza
(brand positioning; online intermediaries)
Sažetak
Pozicioniranje marke jedan je od osnovnih marketinških koncepata. Iz perspektive potrošača, radi se o subjektivnom procesu prilikom kojeg se uspoređuje sličnost određene marke s markama konkurenata. Danas je većina tradicionalnih marki prisutna i u digitalnom okruženju, u kojem postoji još čitav niz isključivo digitalnih marki. Rad istražuje percepciju potrošača o pozicioniranju marki digitalnih posrednika u djelatnosti zrakoplovnog prijevoza. Glavni je cilj istraživanja utvrditi kako su marke digitalnih posrednika u djelatnosti zrakoplovnog prijevoza pozicionirane međusobno i u odnosu na marke stranica zrakoplovnih prijevoznika, pri čemu su kao temelj pozicioniranja uzete u obzir četiri dimenzije ponude vrijednosti. Provedeno je istraživanje putem digitalnog anketnog upitnika na prigodnom uzorku mladih korisnika. Prema rezultatima istraživanja, marke digitalnih posrednika nisu bitno drugačije pozicionirane u odnosu na marke zrakoplovnih prijevoznika. Dimenzije ponude vrijednosti koje se kod promatranih marki općenito značajnije ističu kao razlikovno obilježje su opseg ponude, odvojeno unutar svake kategorije pružatelja usluga, te cijena i to u pogledu diferencijacije zrakoplovnih prijevoznika. Ostale komponente kod većine marki nisu dovoljno dominantne za oblikovanje snažnog i jasnog položaja u svijesti potrošača. Budući da je istraživanje provedeno na ograničenom broju ispitanika, rezultate nije moguće poopćiti na čitavu populaciju, ali su indikativni te upućuju na potrebu provođenja daljnjih istraživanja ove problematike.
Izvorni jezik
Hrvatski