Pregled bibliografske jedinice broj: 761984
Praćenje uspješnosti internetskog oglašavanja
Praćenje uspješnosti internetskog oglašavanja, 2014., diplomski rad, Ekonomski fakultet Zagreb, Zagreb
CROSBI ID: 761984 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Praćenje uspješnosti internetskog oglašavanja
(Tracking the performance of online advertising)
Autori
Pilić, Hrvoje
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Ekonomski fakultet Zagreb
Mjesto
Zagreb
Datum
21.05
Godina
2014
Stranica
70
Mentor
Škare, Vatroslav
Ključne riječi
internetski marketing; internetsko oglašavanje; mjerenje uspješnosti; Facebook oglašavanje; Google AdWords; Google Analytics
(Online advertising; Google AdWords; Google Analytics)
Sažetak
Oglašavanje putem interneta predstavlja plaćeni, masovni oblik komunikacije specifičnih sadržaja s ciljem informiranja, podsjećanja i poticanja potencijalnog kupca na akciju u odnosu na određenu ideju, proizvod ili uslugu posredstvom interneta. Neke od brojnih prednosti oglašavanja na internetu su precizno ciljanje, opsežne mogućnosti praćenja rezultata i uspješnosti kampanja te visoka interaktivnost. Predmet rada je praćenje uspješnosti oglašavanja putem interneta kao dijela aktivnosti internetskog marketinga na primjeru telekomunikacijskog poduzeća koje posluje u Republici Hrvatskoj. Cilj rada je sintetizirati dostupna znanja o oglašavanju putem interneta, uz posebni naglasak na praćenje uspješnosti internetskog oglašavanja. Nadalje, cilj rada je primijeniti stečena znanja u analizi primjera oglašivačke kampanje putem interneta iz djelatnosti telekomunikacija u Republici Hrvatskoj.
Izvorni jezik
Hrvatski