Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 761984

Praćenje uspješnosti internetskog oglašavanja


Pilić, Hrvoje
Praćenje uspješnosti internetskog oglašavanja, 2014., diplomski rad, Ekonomski fakultet Zagreb, Zagreb


CROSBI ID: 761984 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Praćenje uspješnosti internetskog oglašavanja
(Tracking the performance of online advertising)

Autori
Pilić, Hrvoje

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad

Fakultet
Ekonomski fakultet Zagreb

Mjesto
Zagreb

Datum
21.05

Godina
2014

Stranica
70

Mentor
Škare, Vatroslav

Ključne riječi
internetski marketing; internetsko oglašavanje; mjerenje uspješnosti; Facebook oglašavanje; Google AdWords; Google Analytics
(Online advertising; Google AdWords; Google Analytics)

Sažetak
Oglašavanje putem interneta predstavlja plaćeni, masovni oblik komunikacije specifičnih sadržaja s ciljem informiranja, podsjećanja i poticanja potencijalnog kupca na akciju u odnosu na određenu ideju, proizvod ili uslugu posredstvom interneta. Neke od brojnih prednosti oglašavanja na internetu su precizno ciljanje, opsežne mogućnosti praćenja rezultata i uspješnosti kampanja te visoka interaktivnost. Predmet rada je praćenje uspješnosti oglašavanja putem interneta kao dijela aktivnosti internetskog marketinga na primjeru telekomunikacijskog poduzeća koje posluje u Republici Hrvatskoj. Cilj rada je sintetizirati dostupna znanja o oglašavanju putem interneta, uz posebni naglasak na praćenje uspješnosti internetskog oglašavanja. Nadalje, cilj rada je primijeniti stečena znanja u analizi primjera oglašivačke kampanje putem interneta iz djelatnosti telekomunikacija u Republici Hrvatskoj.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Vatroslav Škare (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Pilić, Hrvoje
Praćenje uspješnosti internetskog oglašavanja, 2014., diplomski rad, Ekonomski fakultet Zagreb, Zagreb
Pilić, H. (2014) 'Praćenje uspješnosti internetskog oglašavanja', diplomski rad, Ekonomski fakultet Zagreb, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Pili\'{c}, Hrvoje}, year = {2014}, pages = {70}, keywords = {internetski marketing, internetsko ogla\v{s}avanje, mjerenje uspje\v{s}nosti, Facebook ogla\v{s}avanje, Google AdWords, Google Analytics}, title = {Pra\'{c}enje uspje\v{s}nosti internetskog ogla\v{s}avanja}, keyword = {internetski marketing, internetsko ogla\v{s}avanje, mjerenje uspje\v{s}nosti, Facebook ogla\v{s}avanje, Google AdWords, Google Analytics}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Pili\'{c}, Hrvoje}, year = {2014}, pages = {70}, keywords = {Online advertising, Google AdWords, Google Analytics}, title = {Tracking the performance of online advertising}, keyword = {Online advertising, Google AdWords, Google Analytics}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font