Pregled bibliografske jedinice broj: 761929
Novi mediji i muzejska komunikacija
Novi mediji i muzejska komunikacija // Masovno komuniciranje / Malović, Stjepan (ur.).
Zagreb: Golden marketing - Tehnička knjiga, 2014. str. 363-367
CROSBI ID: 761929 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Novi mediji i muzejska komunikacija
(New media and museum communication)
Autori
Domšić, Lana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, ostalo
Knjiga
Masovno komuniciranje
Urednik/ci
Malović, Stjepan
Izdavač
Golden marketing - Tehnička knjiga
Grad
Zagreb
Godina
2014
Raspon stranica
363-367
ISBN
978-953-212-442-2
Ključne riječi
novi mediji, muzejska komunikacija
(new media, museum communication)
Sažetak
Razvoj informacijsko-komunikacijskih tehnologija i novih medija i njihov utjecaj na društvo izazov su za muzeje i ostale baštinske institucije. Promjene u komunikacijskim paradigmama utjecale su i na stvaranje i konzumiranje kulturnih sadržaja. Novi mediji su stvorili novu publiku i drugačija očekivanja korisnika, prije svega bogatstvo informacija, veliku brzinu izvještavanja, multimedijalne sadržaje, interaktivnost, prisniju komunikaciju i mogućnost sudjelovanja u stvaranju sadržaja.
Izvorni jezik
Hrvatski
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić
Profili:
Lana Domšić
(autor)