Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 761916

Poboljšanje poslovanja kulturnih institucija primjenom Web 2.0 tehnologija


Domšić, Lana, Popek Biškupec, Petra
Poboljšanje poslovanja kulturnih institucija primjenom Web 2.0 tehnologija // Book of Manuscripts, International Conference Society and Technology 2012, Lovran, Croatia, 2012. / ur. M. Plenković, Zagreb: Croatian Communication Association International Federation of Communication Associations, 2012., 198-206.
Lovran, Hrvatska, 2012. str. 198-206 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)


CROSBI ID: 761916 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Poboljšanje poslovanja kulturnih institucija primjenom Web 2.0 tehnologija
(Improving the business of cultural institutions using web 2.0. technologies)

Autori
Domšić, Lana, Popek Biškupec, Petra

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), ostalo

Izvornik
Book of Manuscripts, International Conference Society and Technology 2012, Lovran, Croatia, 2012. / ur. M. Plenković, Zagreb: Croatian Communication Association International Federation of Communication Associations, 2012., 198-206. / - , 2012, 198-206

Skup
International Conference Society and Technology 2012

Mjesto i datum
Lovran, Hrvatska, 2012

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
web 2.0 ; društvene mreže ; kulturne institucije ; ekonomija 2.0 ; marketing društvenih medija
(Web 2.0 ; social networks ; cultural institutions ; economy 2.0 ; social media marketing)

Sažetak
Web 2.0 i društvene mreže zasigurno su jedan od najistaknutijih društvenih fenomena našeg doba. Sve društvene i tehnološke implikacije ove pojave još nisu posve objašnjene, no jasno je da ne samo da su promjenile načine na koje ljudi međusobno komuniciraju, već sve više utječu i na poslovanje pa se javlja nova sintagma - ekonomija 2.0. Web 2.0 je posebno važan za kulturne institucije koje u svijetu već neko vrijeme eksperimentiraju s korištenjem društvenog weba, no u Hrvatskoj su takvi pokušaji rijetki i bez jasne strategije. Svjetski trend postupnog smanjivanja proračunskih sredstava za kulturu pogađa i hrvatske institucije koje će uslijed toga morati prihvatiti novi način upravljanja po ekonomsko-marketinškim principima. Internet i Web 2.0 tehnologije predstavljaju u tom kontekstu mogućnost definiranja komunikacijskih i marketinških strategija koje će uz manja ulaganja ostvariti bolje i dalekosežnije rezultate te biti osobito korisne za približavanje mlađoj publici i reafirmiranje kulture i kulturnih institucija općenito.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić


Citiraj ovu publikaciju:

Domšić, Lana, Popek Biškupec, Petra
Poboljšanje poslovanja kulturnih institucija primjenom Web 2.0 tehnologija // Book of Manuscripts, International Conference Society and Technology 2012, Lovran, Croatia, 2012. / ur. M. Plenković, Zagreb: Croatian Communication Association International Federation of Communication Associations, 2012., 198-206.
Lovran, Hrvatska, 2012. str. 198-206 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)
Domšić, Lana, Popek Biškupec, Petra (2012) Poboljšanje poslovanja kulturnih institucija primjenom Web 2.0 tehnologija. U: Book of Manuscripts, International Conference Society and Technology 2012, Lovran, Croatia, 2012. / ur. M. Plenković, Zagreb: Croatian Communication Association International Federation of Communication Associations, 2012., 198-206..
@article{article, year = {2012}, pages = {198-206}, keywords = {web 2.0, dru\v{s}tvene mre\v{z}e, kulturne institucije, ekonomija 2.0, marketing dru\v{s}tvenih medija}, title = {Pobolj\v{s}anje poslovanja kulturnih institucija primjenom Web 2.0 tehnologija}, keyword = {web 2.0, dru\v{s}tvene mre\v{z}e, kulturne institucije, ekonomija 2.0, marketing dru\v{s}tvenih medija}, publisherplace = {Lovran, Hrvatska} }
@article{article, year = {2012}, pages = {198-206}, keywords = {Web 2.0, social networks, cultural institutions, economy 2.0, social media marketing}, title = {Improving the business of cultural institutions using web 2.0. technologies}, keyword = {Web 2.0, social networks, cultural institutions, economy 2.0, social media marketing}, publisherplace = {Lovran, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font