Pregled bibliografske jedinice broj: 761916
Poboljšanje poslovanja kulturnih institucija primjenom Web 2.0 tehnologija
Poboljšanje poslovanja kulturnih institucija primjenom Web 2.0 tehnologija // Book of Manuscripts, International Conference Society and Technology 2012, Lovran, Croatia, 2012. / ur. M. Plenković, Zagreb: Croatian Communication Association International Federation of Communication Associations, 2012., 198-206.
Lovran, Hrvatska, 2012. str. 198-206 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)
CROSBI ID: 761916 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Poboljšanje poslovanja kulturnih institucija primjenom Web 2.0 tehnologija
(Improving the business of cultural institutions using web 2.0. technologies)
Autori
Domšić, Lana, Popek Biškupec, Petra
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), ostalo
Izvornik
Book of Manuscripts, International Conference Society and Technology 2012, Lovran, Croatia, 2012. / ur. M. Plenković, Zagreb: Croatian Communication Association International Federation of Communication Associations, 2012., 198-206.
/ - , 2012, 198-206
Skup
International Conference Society and Technology 2012
Mjesto i datum
Lovran, Hrvatska, 2012
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
web 2.0 ; društvene mreže ; kulturne institucije ; ekonomija 2.0 ; marketing društvenih medija
(Web 2.0 ; social networks ; cultural institutions ; economy 2.0 ; social media marketing)
Sažetak
Web 2.0 i društvene mreže zasigurno su jedan od najistaknutijih društvenih fenomena našeg doba. Sve društvene i tehnološke implikacije ove pojave još nisu posve objašnjene, no jasno je da ne samo da su promjenile načine na koje ljudi međusobno komuniciraju, već sve više utječu i na poslovanje pa se javlja nova sintagma - ekonomija 2.0. Web 2.0 je posebno važan za kulturne institucije koje u svijetu već neko vrijeme eksperimentiraju s korištenjem društvenog weba, no u Hrvatskoj su takvi pokušaji rijetki i bez jasne strategije. Svjetski trend postupnog smanjivanja proračunskih sredstava za kulturu pogađa i hrvatske institucije koje će uslijed toga morati prihvatiti novi način upravljanja po ekonomsko-marketinškim principima. Internet i Web 2.0 tehnologije predstavljaju u tom kontekstu mogućnost definiranja komunikacijskih i marketinških strategija koje će uz manja ulaganja ostvariti bolje i dalekosežnije rezultate te biti osobito korisne za približavanje mlađoj publici i reafirmiranje kulture i kulturnih institucija općenito.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić