Pregled bibliografske jedinice broj: 761884
Komunikacijski menadžment
Komunikacijski menadžment. Zaprešić: Veleučilište Baltazar Zaprešić, 2013 (monografija)
CROSBI ID: 761884 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Komunikacijski menadžment
(Communication Management)
Autori
Tafra-Vlahović, Majda
Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, monografija, znanstvena
Izdavač
Veleučilište Baltazar Zaprešić
Grad
Zaprešić
Godina
2013
Stranica
283
ISBN
978-953--7670-36-8
Ključne riječi
komunikacijski menadžment; odnosi s javnostima; strategija; modeli
(communication management; public relations; strategy; models)
Sažetak
Profesija komunikacijskih menadžera je prema svim pokazateljima jedna od onih koje se osobito brzo razvijaju u Europi i svijetu posljednjih dvadesetak godina. Poslodavci u privatnom sektoru ali i u državnoj administraciji pa i u neprofitnom sektoru sve češće traže stručnjake širokog obrazovnog profila koji bi mogli ispunjavati višestruke funkcije omogućavanja djelovanja sustava prema vanjskom okolišu i unutar organizacije. U većim sustavima ustrojavaju se i cijeli odjeli u kojima se onda funkcije dijele prema užem području odnosa s javnostima.Te funkcije u općem organizacijskom okviru odnosa s javnostima u organizacijama ispunjavaju takozvanu graničnu ulogu na samoj opni sustava (boundary spanning role). To što su, metaforički rečeno, jednom nogom u sustavu a jednom izvan njega, čini ih osobito pogodnima za ispunjavanje najmanje triju ključnih uloga u organizaciji, osim osnovne uloge zaštite i promicanja reputacije: za ulogu zaštite sustava (iz toga razloga, ali ne samo zbog njega, komunikacijski menadžeri najčešće djeluju kao koordinatori upravljanja krizom), za ulogu zagovaranja vrijednosti sustava (advocacy), te za ulogu povećanja vrijednosti sustava.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić
Profili:
Majda Tafra-Vlahović
(autor)