Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 761639

Prilagodljivo e-učenje zasnovano na stilovima učenja korisnikâ


Nakić, Jelena
Prilagodljivo e-učenje zasnovano na stilovima učenja korisnikâ, 2015., doktorska disertacija, Fakultet elektrotehnike i računarstva, Zagreb


CROSBI ID: 761639 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Prilagodljivo e-učenje zasnovano na stilovima učenja korisnikâ
(Adaptive e-learning based on users learning styles)

Autori
Nakić, Jelena

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, doktorska disertacija

Fakultet
Fakultet elektrotehnike i računarstva

Mjesto
Zagreb

Datum
27.02

Godina
2015

Stranica
183

Mentor
Glavinić, Vlado ; Granić, Andrina

Ključne riječi
e-učenje; individualne razlike; stilovi učenja; prilagodljivi sustavi e-učenja; model prilagođavanja; vrednovanje; upotrebljivost prilagodljivih sustava e-učenja
(e-learning; individual differences; learning styles; adaptive e-learning systems; adaptivity model; evaluation; usability of adaptive learning systems)

Sažetak
Istraživanje u okviru disertacije usmjereno je na proučavanje individualnih razlika među korisnicima sustava e-učenja te utjecaja individualnih obilježja korisnika na kvalitetu interakcije i na postignuća u učenju. U predstavljenom istraživanju identificiran je skup individualnih razlika koje utječu na proces i ishode učenja korištenjem prilagodljivih sustava e-učenja te je oblikovana taksonomija individualnih obilježja korisnika koji se primjenjuju kao izvori prilagođavanja u sustavima e-učenja. Među karakteristikama korisnika koji imaju najveći utjecaj na interakciju korisnika sa prilagodljivim sustavom ističu se stilovi učenja. Stoga je u okviru istraživanja razvijen model prilagođavanja on-line kolegija stilovima učenja njegovih polaznika. Definirani model prilagođavanja ostvaruje prilagodljivost kolegija na najnižjoj razini nastavnih sadržaja odnosno na razini nastavnih pojmova. Model donosi smjernice za prilagođavanje te metode i tehnike kojima se definirani mehazmi prilagođavanja mogu implementirati u konkretno okruženje. Predloženi model se konkretizira u u slučaju korištenja na on-line kolegiju u sustavu Moodle. Prilagodljivost kolegija stilovima učenja osigurava modul za oblikovanje prilagodljivih lekcija, nazvan Adaptedlesson, koji je realiziran kao nadogradnja sustava Moodle. Prilagodljivo ponašanje on-line kolegija razvijenih korištenjem modula Adaptedesson očituje se u automatiziranom individualno prilagođenom redoslijedu i načinu prikaza stranica sadržaja te u podršci polaznicima kolegija u orijentaciji i kretanju po sadržaju. Valjanost predloženog modela prilagođavanja stilovima učenja empirijski je potvrđena u studijama vrednovanja upotrebljivosti i učinkovitosti prototipnog prilagodljivog on-line kolegija.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Računarstvo



POVEZANOST RADA


Projekti:
177-0361994-1998 - Upotrebljivost i prilagodljivost sučelja inteligentnih autorskih ljuski (Granić, Andrina, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Fakultet elektrotehnike i računarstva, Zagreb

Profili:

Avatar Url Vlado Glavinić (mentor)

Avatar Url Jelena Nakić (autor)

Avatar Url Andrina Granić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Nakić, Jelena
Prilagodljivo e-učenje zasnovano na stilovima učenja korisnikâ, 2015., doktorska disertacija, Fakultet elektrotehnike i računarstva, Zagreb
Nakić, J. (2015) 'Prilagodljivo e-učenje zasnovano na stilovima učenja korisnikâ', doktorska disertacija, Fakultet elektrotehnike i računarstva, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Naki\'{c}, Jelena}, year = {2015}, pages = {183}, keywords = {e-u\v{c}enje, individualne razlike, stilovi u\v{c}enja, prilagodljivi sustavi e-u\v{c}enja, model prilago\djavanja, vrednovanje, upotrebljivost prilagodljivih sustava e-u\v{c}enja}, title = {Prilagodljivo e-u\v{c}enje zasnovano na stilovima u\v{c}enja korisnik\^{a}}, keyword = {e-u\v{c}enje, individualne razlike, stilovi u\v{c}enja, prilagodljivi sustavi e-u\v{c}enja, model prilago\djavanja, vrednovanje, upotrebljivost prilagodljivih sustava e-u\v{c}enja}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Naki\'{c}, Jelena}, year = {2015}, pages = {183}, keywords = {e-learning, individual differences, learning styles, adaptive e-learning systems, adaptivity model, evaluation, usability of adaptive learning systems}, title = {Adaptive e-learning based on users learning styles}, keyword = {e-learning, individual differences, learning styles, adaptive e-learning systems, adaptivity model, evaluation, usability of adaptive learning systems}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font