Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 761423

Retorika tekstova i reklamnoga diskursa u časopisu za mlade OK!


Kanižaj, Igor; Gazdić-Alerić, Tamara
Retorika tekstova i reklamnoga diskursa u časopisu za mlade OK! // Istraživanja paradigmi djetinjstva, odgoja i obrazovanja ; Researching Paradigms of Childhood and Education / Gazdić-Alerić, Tamara ; Rijavec, Majda (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2015. str. 63-63 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 761423 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Retorika tekstova i reklamnoga diskursa u časopisu za mlade OK!
(The Rhetoric of Text and Advertisement Discurse in the Youth Magazine OK!)

Autori
Kanižaj, Igor ; Gazdić-Alerić, Tamara

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
Istraživanja paradigmi djetinjstva, odgoja i obrazovanja ; Researching Paradigms of Childhood and Education / Gazdić-Alerić, Tamara ; Rijavec, Majda - Zagreb : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2015, 63-63

ISBN
978-953-7210-77-9

Skup
Međunarodna znanstvena konferencija Učiteljskoga fakulteta Sveučilišta u Zagrebu – Istraživanja paradigmi djetinjstva, odgoja i obrazovanja

Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 13.04.2015. - 15.04.2015

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
časopis OK!; jezična obilježja reklama; manipulacija; prikriveni oglas
(characteristics of advertisement language; covert advertising; manipulation; OK! youth magazine)

Sažetak
Manipulacija se javlja u različitim poljima ljudskoga djelovanja i stara je koliko i sam čovjek. Iako je bila prepoznata i opisana već u antičkoj retorici, s promjenom društva razvili su se njezini novi načini i oblici. Manipulacija jezikom izrazito je očita u tekstovima reklama u kojima se u novije vrijeme pojavljuju zanimljivi jezični oblici s dvojnim značenjima, kako bi se primarno značenje prikrilo različitim postupcima kojih recipijent često nije svjestan. U radu će biti prikazani rezultati analize sadržaja tekstova i analize reklamnoga diskursa objavljenih u časopisu za mlade OK! u 2014. Tekst donosi rezultate analize ukupno 12 izdanja časopisa OK! 2014. Analizirat će se jezična obilježja reklama ponajprije s retoričkoga i semantičkoga stajališta, ali i tip reklama, područje i proizvod koji se oglašava, prisutnost prikrivenih oglasa, nove inačice promotivnih poruka koje se temelje na isprepletanju oglasnoga i novinarskoga sadržaja. Rad će ujedno pokazati i stvarnu količinu prostora koji reklame zauzimaju u najčitanijem časopisu za adolescente u Hrvatskoj.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Tamara Gazdić-Alerić (autor)

Avatar Url Igor Kanižaj (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Kanižaj, Igor; Gazdić-Alerić, Tamara
Retorika tekstova i reklamnoga diskursa u časopisu za mlade OK! // Istraživanja paradigmi djetinjstva, odgoja i obrazovanja ; Researching Paradigms of Childhood and Education / Gazdić-Alerić, Tamara ; Rijavec, Majda (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2015. str. 63-63 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
Kanižaj, I. & Gazdić-Alerić, T. (2015) Retorika tekstova i reklamnoga diskursa u časopisu za mlade OK!. U: Gazdić-Alerić, T. & Rijavec, M. (ur.)Istraživanja paradigmi djetinjstva, odgoja i obrazovanja ; Researching Paradigms of Childhood and Education.
@article{article, author = {Kani\v{z}aj, Igor and Gazdi\'{c}-Aleri\'{c}, Tamara}, year = {2015}, pages = {63-63}, keywords = {\v{c}asopis OK!, jezi\v{c}na obilje\v{z}ja reklama, manipulacija, prikriveni oglas}, isbn = {978-953-7210-77-9}, title = {Retorika tekstova i reklamnoga diskursa u \v{c}asopisu za mlade OK!}, keyword = {\v{c}asopis OK!, jezi\v{c}na obilje\v{z}ja reklama, manipulacija, prikriveni oglas}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }
@article{article, author = {Kani\v{z}aj, Igor and Gazdi\'{c}-Aleri\'{c}, Tamara}, year = {2015}, pages = {63-63}, keywords = {characteristics of advertisement language, covert advertising, manipulation, OK! youth magazine}, isbn = {978-953-7210-77-9}, title = {The Rhetoric of Text and Advertisement Discurse in the Youth Magazine OK!}, keyword = {characteristics of advertisement language, covert advertising, manipulation, OK! youth magazine}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font