Pregled bibliografske jedinice broj: 761150
Pozicija turističkog proizvoda Republike Hrvatske
Pozicija turističkog proizvoda Republike Hrvatske // Pomorski zbornik, 49-50 (2015), 1; 225-237 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 761150 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Pozicija turističkog proizvoda Republike Hrvatske
(Croatian Diplomacy Assisted Position of the Tourism Product)
Autori
Jović, Marija
Izvornik
Pomorski zbornik (0554-6397) 49-50
(2015), 1;
225-237
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni
Ključne riječi
turistički proizvod RH; pozicija turističkog proizvoda; promocija; multikulturalizam; strategija.
(tourism product; position of the tourism product; promotion; multiculturalism strategy)
Sažetak
Turizam je neizostavan segment razvoja gospodarstva. Naročito u današnje vrijeme krize. Konkretno, u Republici Hrvatskoj sve češće u informativnim emisijama mogu se čuti informacije da se od ovogodišnje turističke sezone mnogo očekuje ne bi li se prihodima od turizma spasio državni proračun. Predmet istraživanja, u ovome radu, stoga, bit će turizam i iz njega pozicija turističkog proizvoda Republike Hrvatske. S tim u vezi cilj istraživanja bit će ; utvrditi, eventualne negativne razloge pozicije turističkog proizvoda. Slijedom postavljenog cilja zadaća u radu bit će istražiti i analizirati jesu li diplomati upoznati s “Glavnim planom i strategijom razvoja turizma Republike Hrvatske do 2020.god.” Diplomacija bi temeljem našega provedenog istraživanja, između ostalih čimbenika, trebala biti važni čimbenik koji bi olakšavao odabir stranim gostima za ljetovanje na hrvatskim destinacijama. Osnovna hipoteza u radu je značajna potreba postojanja to većeg angažmana diplomacije na promidžbi prednosti vlastite zemlje u odnosu na ostale.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- ASFA: Aquatic Science and Fisheries Abstracts