Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 761150

Pozicija turističkog proizvoda Republike Hrvatske


Jović, Marija
Pozicija turističkog proizvoda Republike Hrvatske // Pomorski zbornik, 49-50 (2015), 1; 225-237 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 761150 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Pozicija turističkog proizvoda Republike Hrvatske
(Croatian Diplomacy Assisted Position of the Tourism Product)

Autori
Jović, Marija

Izvornik
Pomorski zbornik (0554-6397) 49-50 (2015), 1; 225-237

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni

Ključne riječi
turistički proizvod RH; pozicija turističkog proizvoda; promocija; multikulturalizam; strategija.
(tourism product; position of the tourism product; promotion; multiculturalism strategy)

Sažetak
Turizam je neizostavan segment razvoja gospodarstva. Naročito u današnje vrijeme krize. Konkretno, u Republici Hrvatskoj sve češće u informativnim emisijama mogu se čuti informacije da se od ovogodišnje turističke sezone mnogo očekuje ne bi li se prihodima od turizma spasio državni proračun. Predmet istraživanja, u ovome radu, stoga, bit će turizam i iz njega pozicija turističkog proizvoda Republike Hrvatske. S tim u vezi cilj istraživanja bit će ; utvrditi, eventualne negativne razloge pozicije turističkog proizvoda. Slijedom postavljenog cilja zadaća u radu bit će istražiti i analizirati jesu li diplomati upoznati s “Glavnim planom i strategijom razvoja turizma Republike Hrvatske do 2020.god.” Diplomacija bi temeljem našega provedenog istraživanja, između ostalih čimbenika, trebala biti važni čimbenik koji bi olakšavao odabir stranim gostima za ljetovanje na hrvatskim destinacijama. Osnovna hipoteza u radu je značajna potreba postojanja to većeg angažmana diplomacije na promidžbi prednosti vlastite zemlje u odnosu na ostale.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Marija Jović (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Hrčak

Citiraj ovu publikaciju:

Jović, Marija
Pozicija turističkog proizvoda Republike Hrvatske // Pomorski zbornik, 49-50 (2015), 1; 225-237 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
Jović, M. (2015) Pozicija turističkog proizvoda Republike Hrvatske. Pomorski zbornik, 49-50 (1), 225-237.
@article{article, author = {Jovi\'{c}, Marija}, year = {2015}, pages = {225-237}, keywords = {turisti\v{c}ki proizvod RH, pozicija turisti\v{c}kog proizvoda, promocija, multikulturalizam, strategija.}, journal = {Pomorski zbornik}, volume = {49-50}, number = {1}, issn = {0554-6397}, title = {Pozicija turisti\v{c}kog proizvoda Republike Hrvatske}, keyword = {turisti\v{c}ki proizvod RH, pozicija turisti\v{c}kog proizvoda, promocija, multikulturalizam, strategija.} }
@article{article, author = {Jovi\'{c}, Marija}, year = {2015}, pages = {225-237}, keywords = {tourism product, position of the tourism product, promotion, multiculturalism strategy}, journal = {Pomorski zbornik}, volume = {49-50}, number = {1}, issn = {0554-6397}, title = {Croatian Diplomacy Assisted Position of the Tourism Product}, keyword = {tourism product, position of the tourism product, promotion, multiculturalism strategy} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • ASFA: Aquatic Science and Fisheries Abstracts





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font