Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 760847

Komparativni pristup kurikuluma pedagoške izobrazbe učitelja


Đuranović, Marina
Komparativni pristup kurikuluma pedagoške izobrazbe učitelja // Sedmi dani Mate Demarina-Prema suvremenoj školi / Šagud, Mirjana (ur.).
Petrinja: Visoka učiteljska škola u Petrinji, 2006. str. 63-74 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 760847 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Komparativni pristup kurikuluma pedagoške izobrazbe učitelja
(Comparative approach of the curriculum in pedagogic education of teachers)

Autori
Đuranović, Marina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Sedmi dani Mate Demarina-Prema suvremenoj školi / Šagud, Mirjana - Petrinja : Visoka učiteljska škola u Petrinji, 2006, 63-74

ISBN
953-99121-7-2

Skup
Prema suvremenoj školi

Mjesto i datum
Petrinja, Hrvatska, 21.09.2006. - 22.09.2006

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
kurikulum; obrazovanje; učitelj; inovativnost; razvitak; promjena
(curriculum; education; teacher; innovation; development; changes)

Sažetak
Novo, postmoderno društvo koje se stvara pred školu i učitelja postavlja vrlo teške i kompleksne zadatke. Jesu li učitelji osposobljeni odgovoriti izazovima novog vremena? Svrha ovog rada je da se analizirajući kurikulum pedagoške izobrazbe učitelja razredne nastave u Hrvatskoj i komparirajući ga s kurikulumom pedagoške izobrazbe učitelja u Francuskoj, Njemačkoj, Sloveniji, Austriji i Italiji, pokušaju dati smjernice za izradu novog, učinkovitijeg kurikuluma pedagoške izobrazbe naših učitelja. Analiza kurikuluma pedagoške izobrazbe učitelja u Hrvatskoj i navedenim europskim zemljama ukazuje na potrebu njegove reorganizacije i redizajniranja, jer je on još uvijek u većini zemalja krut i nefleksibilan. Iznimku u ovom slučaju čini Njemačka koja ima nešto fleksibilniji kurikulum kojim studenti imaju mogućnost izbora pedagoških kolegija te na taj način utječu na oblikovanje svog obrazovnog profila. Kurikulum pedagoške izobrazbe učitelja mora biti mnogo fleksibilniji, otvoreniji, pružiti studentima kvalitetna i upotrebljiva znanja, senzibilizirati ih za odabranu profesiju, te omogućiti svakom studentu razvoj svih njegovih sposobnosti.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Marina Đuranović (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Đuranović, Marina
Komparativni pristup kurikuluma pedagoške izobrazbe učitelja // Sedmi dani Mate Demarina-Prema suvremenoj školi / Šagud, Mirjana (ur.).
Petrinja: Visoka učiteljska škola u Petrinji, 2006. str. 63-74 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Đuranović, M. (2006) Komparativni pristup kurikuluma pedagoške izobrazbe učitelja. U: Šagud, M. (ur.)Sedmi dani Mate Demarina-Prema suvremenoj školi.
@article{article, author = {\DJuranovi\'{c}, Marina}, editor = {\v{S}agud, M.}, year = {2006}, pages = {63-74}, keywords = {kurikulum, obrazovanje, u\v{c}itelj, inovativnost, razvitak, promjena}, isbn = {953-99121-7-2}, title = {Komparativni pristup kurikuluma pedago\v{s}ke izobrazbe u\v{c}itelja}, keyword = {kurikulum, obrazovanje, u\v{c}itelj, inovativnost, razvitak, promjena}, publisher = {Visoka u\v{c}iteljska \v{s}kola u Petrinji}, publisherplace = {Petrinja, Hrvatska} }
@article{article, author = {\DJuranovi\'{c}, Marina}, editor = {\v{S}agud, M.}, year = {2006}, pages = {63-74}, keywords = {curriculum, education, teacher, innovation, development, changes}, isbn = {953-99121-7-2}, title = {Comparative approach of the curriculum in pedagogic education of teachers}, keyword = {curriculum, education, teacher, innovation, development, changes}, publisher = {Visoka u\v{c}iteljska \v{s}kola u Petrinji}, publisherplace = {Petrinja, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font