Pregled bibliografske jedinice broj: 760815
Metodologija osnivanja homogeniziranih skupina u nastavi tjelesne i zdravstvene kulture na temelju višedimenzionalnog kriterija
Metodologija osnivanja homogeniziranih skupina u nastavi tjelesne i zdravstvene kulture na temelju višedimenzionalnog kriterija // Zbornik radova 10. ljetne škole kineziologa Republike Hrvatske / Findak, Vladimir ; Delija, Krešimir (ur.).
Zagreb: Hrvatski kineziološki savez (HKS), 2001. str. 2019-221 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 760815 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Metodologija osnivanja homogeniziranih skupina u nastavi tjelesne i zdravstvene kulture na temelju višedimenzionalnog kriterija
(The Methodology of the Establishment of Homogenized Group in Teaching Physical Education on the Basis of Multidimensional criteria)
Autori
Vlahović, L.
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Zbornik radova 10. ljetne škole kineziologa Republike Hrvatske
/ Findak, Vladimir ; Delija, Krešimir - Zagreb : Hrvatski kineziološki savez (HKS), 2001, 2019-221
Skup
Programiranje opterećenja u području edukacije, sporta i sportske rekreacije
Mjesto i datum
Poreč, Hrvatska, 24.06.2001. - 28.06.2001
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
homogenizirane skupine; tjelesna i zdravstvena kultura; višedimenzionalni kriterij
(homogenized group; physical education; multidimensional criteria)
Sažetak
"Cluster analizom" (potprogram "grupiranje oko K-aritmetičkih sredina"), moguće je formirati proizvoljan broj skupina. Autor je mišljenja kako je za razred od 25 do 30 učenika optimalno formirati tri grupe, naravno sličnih karakteristika. Naime, najčešće se događa da u pojedinim sposobnostima gotovo cjelokupan razred zadovoljava neke kvalitetne norme, te se izostavljanjem dodatnih sadržaja za unapređenje tih osobina i sposobnosti grupe formiraju na temelju standardiziranih rezultata svih pojedinih varijabli. Na taj način je moguće istovremeno imati pod kontrolom odnose ispitanika i grupa u svim varijablama. Primjerice, nije moguće donijeti minimalno ozbiljan zaključak o stanju pojedine grupe ukoliko bi se uspoređivali rezultati jedne varijable izražene u metrima i neke druge varijable izražene npr. u sekundama. U ovom postupku podaci o aktualnom stanju učenika ulaze u dalju obradu koja se sastoji od formiranja homogeniziranih skupina.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija