Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 760810

PRILOG VREDNOVANJU UČINAKA PRVE FAZE NTC SUSTAVA UČENJA U PREDŠKOLSKOM ODGOJU


Lončarić, Darko; Novak, Anna
PRILOG VREDNOVANJU UČINAKA PRVE FAZE NTC SUSTAVA UČENJA U PREDŠKOLSKOM ODGOJU // Knjiga sažetaka : u okviru V. Dana Šime i Ante Starčevića / Znanstveno-stručni skup s međunarodnim sudjelovanjem Nove smjernice u odgoju i obrazovanju Znanstveni prinosi Dragutina Rosandića / Nikčević-Milković, Anela i sur. (ur.).
Zadar: Odjel za nastavničke studije u Gospiću Sveučilišta u Zadru, 2015. str. 17-18 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 760810 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
PRILOG VREDNOVANJU UČINAKA PRVE FAZE NTC SUSTAVA UČENJA U PREDŠKOLSKOM ODGOJU
(CONTRIBUTION TO THE EVALUATION OF EFFECTS OF THE FIRST PHASE OF THE NTC SYSTEM OF LEARNING IN PRESCHOOL EDUCATION)

Autori
Lončarić, Darko ; Novak, Anna

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
Knjiga sažetaka : u okviru V. Dana Šime i Ante Starčevića / Znanstveno-stručni skup s međunarodnim sudjelovanjem Nove smjernice u odgoju i obrazovanju <i> Znanstveni prinosi Dragutina Rosandića / Nikčević-Milković, Anela i sur. - Zadar : Odjel za nastavničke studije u Gospiću Sveučilišta u Zadru, 2015, 17-18

ISBN
978-953-331-009-1

Skup
V. dani Šime i Ante Starčevića : Nove smjernice u odgoju i obrazovanju / Znanstveni prinosi Dragutina Rosandića u okviru

Mjesto i datum
Gospić, Hrvatska, 07.05.2015. - 08.05.2015

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
NTC; NTC sustav učenja; Nikola Tesla Centar sustav učenjamotorika; senzomotorika; akomodacija oka; predškolska ustanova
(NTC; NTC Learning System; Nikola Tesla Center; motor skills; sensory motor skills; eye accommodation; preschool institution)

Sažetak
Postojeći programi za poticanje razvoja djeteta i njegove sveukupne dobrobiti razlikuju se u namjeni i brojnim karakteristikama, ali svima je zajednički nedostatak repliciranih evaluacijskih istraživanja kojima bi se potvrdila njihova učinkovitost. Ovaj rad predstavlja prilog formaliziranju instrumentarija i metode vrednovanja učinka prve faze NTC (Nikola Tesla Centar) sustava učenja te utvrđivanju inicijalnih rezultata takvog vrednovanja. Prva faza usmjerena je na stimulaciju razvoja moždanih sinapsi kroz aktivnosti u kojima su dominantne fina i gruba motorika, senzomotorika i akomodacija oka. U istraživanju je sudjelovalo 60-ero djece u dobi od 4 do 7 godina u tri vrtića u kojima postoje skupine koje godinu dana primjenjuju program i usporedive skupine u kojima se program ne primjenjuje. Korištena su tri testa fine motorike te po jedan test krupne motorike i akomodacije oka. Rezultati pokazuju da djeca koja sudjeluju u programu u odnosu na djecu koja ne sudjeluju imaju bolje rezultate samo u testovima fine motorike. U ostalim područjima nisu utvrđene statistički značajne razlike. Analizom metrijskih karakteristika testova pokazalo se da mnogi testovi nemaju zadovoljavajuću razinu osjetljivosti i diskriminativnosti te su prije konačnih zaključaka o učinkovitosti metode potrebna daljnja poboljšanja u metodologiji testiranja. Također, potrebno je ispitati učinke poticanja asocijativnog mišljenja i funkcionalnog znanja na čijoj se stimulaciji temelje druga i treća etapa NTC sustava učenja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija, Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Rijeci

Profili:

Avatar Url Darko Lončarić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Lončarić, Darko; Novak, Anna
PRILOG VREDNOVANJU UČINAKA PRVE FAZE NTC SUSTAVA UČENJA U PREDŠKOLSKOM ODGOJU // Knjiga sažetaka : u okviru V. Dana Šime i Ante Starčevića / Znanstveno-stručni skup s međunarodnim sudjelovanjem Nove smjernice u odgoju i obrazovanju Znanstveni prinosi Dragutina Rosandića / Nikčević-Milković, Anela i sur. (ur.).
Zadar: Odjel za nastavničke studije u Gospiću Sveučilišta u Zadru, 2015. str. 17-18 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)
Lončarić, D. & Novak, A. (2015) PRILOG VREDNOVANJU UČINAKA PRVE FAZE NTC SUSTAVA UČENJA U PREDŠKOLSKOM ODGOJU. U: Nikčević-Milković, A. (ur.)Knjiga sažetaka : u okviru V. Dana Šime i Ante Starčevića / Znanstveno-stručni skup s međunarodnim sudjelovanjem Nove smjernice u odgoju i obrazovanju Znanstveni prinosi Dragutina Rosandića.
@article{article, author = {Lon\v{c}ari\'{c}, Darko and Novak, Anna}, editor = {Nik\v{c}evi\'{c}-Milkovi\'{c}, A.}, year = {2015}, pages = {17-18}, keywords = {NTC, NTC sustav u\v{c}enja, Nikola Tesla Centar sustav u\v{c}enjamotorika, senzomotorika, akomodacija oka, pred\v{s}kolska ustanova}, isbn = {978-953-331-009-1}, title = {PRILOG VREDNOVANJU U\v{C}INAKA PRVE FAZE NTC SUSTAVA U\v{C}ENJA U PRED\v{S}KOLSKOM ODGOJU}, keyword = {NTC, NTC sustav u\v{c}enja, Nikola Tesla Centar sustav u\v{c}enjamotorika, senzomotorika, akomodacija oka, pred\v{s}kolska ustanova}, publisher = {Odjel za nastavni\v{c}ke studije u Gospi\'{c}u Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zadru}, publisherplace = {Gospi\'{c}, Hrvatska} }
@article{article, author = {Lon\v{c}ari\'{c}, Darko and Novak, Anna}, editor = {Nik\v{c}evi\'{c}-Milkovi\'{c}, A.}, year = {2015}, pages = {17-18}, keywords = {NTC, NTC Learning System, Nikola Tesla Center, motor skills, sensory motor skills, eye accommodation, preschool institution}, isbn = {978-953-331-009-1}, title = {CONTRIBUTION TO THE EVALUATION OF EFFECTS OF THE FIRST PHASE OF THE NTC SYSTEM OF LEARNING IN PRESCHOOL EDUCATION}, keyword = {NTC, NTC Learning System, Nikola Tesla Center, motor skills, sensory motor skills, eye accommodation, preschool institution}, publisher = {Odjel za nastavni\v{c}ke studije u Gospi\'{c}u Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zadru}, publisherplace = {Gospi\'{c}, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font